خلیل‌زاده: جواب اتفاقات جنجالی بازی رفت را با برد دادیم

شجاع خلیل زاده که در جام جهانی برزیل از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده بود، با توجه به ممانعت باشگاه سپاهان در نهایت این جواز را از دست داد. مساله‌ای که همچنان او را در لیست سیاه کی‌روش قرار داده است. با این حال او که بارها عذرخواهی خود را نسبت به اتفاقات گذشته از کی‌روش اعلام کرده، امیدوار است در فرصت باقیمانده بتواند در نهایت رضایت سرمربی تیم ملی را برای حضور در لیست جلب کند. او با عملکردی قابل قبول در فصل هفدهم اکنون از آرزوهای خود برای دستیابی به پیراهن تیم ملی با خبرنگار صحبت کرد. 
شجاع خلیل زاده در خصوص بازی با پیکان و شروع خیلی سریع تیمش با گل گفت: تیم آقای جلالی خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و تنها شکست ما هم از آنها بود و باتوجه به اتفاقات بازی رفت ما عزم‌مان را جزم کرده بودیم که در این مسابقه پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم. امیدواریم همه تیم ها مثل تیم آقای جلالی هجومی بازی کنند و مقابل ما تدافعی بازی نکنند. آنها در بازی رفت اتفاقات عجیبی را رقم زده بودند و هواداران ما را آزرده کرده بودند و ما هم در زمین فوتبال اینگونه جواب آنها را دادیم.
وی با تشکر از حمایت هواداران تیمش که استادیوم شهدای شهر قدس را شبیه دیدارهای میزبانی آنها کرده بودند ادامه داد: امیدوارم هواداران به همین شکل حمایت‌های‌شان را ادامه دهند. حرف زدن از قهرمانی الان زود است اما ما هم با این حمایت‌ها، در هر مسابقه پیروز شویم. پرسپولیس بدون هواداران پرسپولیس نیست و دست تک تک‌شان را می‌بوسم که در این بازی هم حمایت خیلی خوبی در ورزشگاه داشتند.
شجاع با اشاره به جو فوق العاده هواداران این تیم در استادیوم‌های مختلف گفت: همه می‌دانند پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و هواداران ما همه چیز را ثابت کرده اند چه در نظرسنجی‌ها و چه در ورزشگاه و جاهای دیگر. ما هم تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین پاسخ را به این محبت بدهیم و این سه امتیاز و شیرینی‌های پیروزی کمترین اتفاقی است که می‌توانیم برای آنها رقم بزنیم.
مدافع سرخپوشان در خصوص اتفاقات دیدار رفت که باعث شده انگیزه آنها در این بازی افزایش یابد گفت: همیشه آقای برانکو حرف خوبی می‌زند و می‌گوید باید بی توجه به حواشی حرف ها را در زمین بزنید. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و باید با پیروزی پاسخ حواشی را بدهد. برانکو همیشه می‌گوید ما باید در داخل زمین خیلی بجنگیم. خدا کمک کرد سه امتیاز این بازی سخت را بگیریم چون همیشه بازی های پرسپولیس مقابل پیکان دیدارهای سختی است.
خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا روی گل دوم او پاس گل داد یا نه، گفت: پس از سانتر ماهینی توپ به سر من سابید و به علیپور رسید و گل شد. البته مهم نیست من پاس بدهم یا کس دیگر و مهم موفقیت پرسپولیس است. هرکسی می‌خواهد پاس بدهد و گل بزند اما فقط تیم ببرد دل هواداران شاد شود.
وی در پاسخ به اینکه سرخپوشان بار دیگر به روند دریافت گل بازگشته‌اند گفت: طبیعتاً برای دفاع گل خوردن سخت است اما برای ما مهم گل نخوردن نیست و مهم قهرمانی در آخر فصل است. ما خودمان عصبی میشویم که گل می‌خوریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که گل نخوریم و در گل خوردن هم همه بازیکنان مقصرند چون همه باهم دفاع می‌کنیم و همه باهم حمله. در نهایت اما موفقیت پرسپولیس مهم است و امیدوارم این موفقیت ادامه داشته باشد. ما خودمان را برای بازی‌های سخت آینده مهیا می‌کنیم و به بهترین شکل برای موفقیت پرسپولیس خواهیم جنگید.
مدافع تیم پرسپولیس درباره نتیجه گیری خوب استقلال Esteghlal به عنوان رقیب سنتی و در پاسخ به این سوال که آیا آنها می‌توانند خطر ساز شوند نیز گفت: آقای برانکو می‌گوید هیچوقت جدول را نباید نگاه کرد و باید بازی به بازی ببریم و پیش برویم. بازی بعدی مان هم با یکی از تیم های خوب ایران است که تیم باشخصیتی است و الان فکرمان این است که همه تیم ها را ببریم و در آخر جدول را نگاه کنیم. استقلال هم طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و هوادارانش راضی هستند. مهم این است که فوتبال جذابی را در لیگ شاهد باشیم و بتوانیم با رقبایی قدرتمند به قهرمانی برسیم و ما عنوان قهرمانی‌مان را با تمام وجود دنبال خواهیم کرد و به دست می‌آوریم.
وی ادامه داد: استقلال هم واقعا تیم خوب، پرهوادار و قابل احترامی است. همیشه گفته ام اگر پرسپولیس و استقلال تیم‌شان خوب باشد لیگ جذاب می‌شود و ما به نتایج خودمان توجه می‌کنیم.
مدافع سابق تیم سپاهان درخصوص بازی بعد و رویارویی با این تیم نیز گفت: شخصا برای سپاهان ناراحتم و امیدوارم آن ها از اینجای جدول رها شوند و به بالای جدول برسند. الان بازیکن تیم پرسپولیس هستم و تمرکزم روی این تیم است. برای ما فرقی ندارد حریف چه تیمی باشد و در هر مسابقه برای پیروزی به زمین می‌رویم و در بازی بعدی نیز تمام تلاشم را خواهم کرد تا در کنار دیگر بازیکنان به نتیجه لازم برسیم.
وی با اشاره به نقش برانکو در نتایج سرخپوشان و اینکه او در قالب تیم او توانسته علاوه بر موفقیت در فاز دفاعی عملکرد خوبی از حیث مدافع گلزن با 5 گل به نام خود کند، گفت: آقای برانکو مربی بزرگی است و من پیشرفت زیادی زیر نظر ایشان کرده‌ام. نظر لطف‌شان بوده که روی من نظر داشته اند و آرزوی هر بازیکنی است که مورد توجه ایشان قرار بگیرد. من هم تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و ایشان را راضی کنم.
مدافع میانی پرسپولیس اعلام کرد در تلاش است از نظرات پیروانی نیز به عنوان مدافع موفق سال‌های قبل پرسپولیس سود برده و از تجربیات او نیز استفاده کند: ابتدا باید بگویم که قدردان آقای خوردبین هستم و لطف ایشان را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و دست او را می‌بوسیم که زحمت زیادی کشیدند. آقای پیروانی نیز سال ها مدافع و کاپیتان پرسپولیس بوده‌اند و همین موضوع خیلی به من کمک می‌کند و امیدوارم حضورشان به پیشرفت من در پرسپولیس کمک کند.
خلیل زاده امیدوار است همچنان شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورد و در این خصوص گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیم پرسپولیس داشته باشم و در آخر آقای کی‌روش تصمیم می‌گیردکه ما به آن احترام می‌گذاریم. امیدوارم تیم ملی موفق باشد و ما برای آن ها آرزوی موفقیت میکنیم. آقای کی‌روش نیز مربی بزرگی است و امیدوارم من را هم ببیند. چیزی که من می‌توانم انجام دهم این است که بهترین عملکرد را در تیم باشگاهی داشته باشم و اگر خوب باشم این شانس خودم را افزایش می‌دهم.
وی در پاسخ به اینکه آیا قادر خواهد بود پیراهن تیم ملی را در روسیه برای خود رزرو کند گفت: اول و دوم توکلم به خداست و سپس تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم آقای کی روش هم تلاش هایم را ببینند و در هر بازی تلاش می‌کنم با عملکردم این را نشان دهم و در فرصت باقیمانده نیز بهترین عملکرد را داشته باشم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟