ترابی: زیاد به آقای گلی فکر نمی‌کنم

صعود چند پله ای سایپا در جدول رده بندی و رسیدن به تیم های بالای جدول در حالی رقم خورد که مهدی ترابی جوان اول این تیم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشت و با گلزنی های متوالی زمینه بردهای ارزشمند برای تیمش را فراهم کرد.
ترابی در سال منتهی به جام جهانی همچنان ستاره سایپا نشان داده تا جایی که دور برگشت لیگ به خصوص هفته های گذشته یا پاس گل داده یا گلزنی کرده تا نه تنها آمادگی خود را به رخ همه بکشد بلکه یک تنه علی دایی و شاگردانش را در مسیر موفقیت قرار دهد. با این بازیکن گفتگویی انجام دادیم که می خوانید.
اگر ما یک موقعیت داشتیم پدیده هیچی نداشت
اگر پدیده‌ای‌ها می‌گویند ما فقط یک موقعیت داشتیم و آن را گل کردیم به نظرم آنها حتی همان یک موقعیت را هم نداشتند. ما خیلی بهتر از حریف بودیم حتی در نیمه دوم؛ چون نیمه اول بازی زیاد خوبی نبود؛ اما با وجود آن یکی، دو موقعیت نصف و نیمه داشتیم و بهتر از پدیده بازی کردیم. ما حتی بعد از گل می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم که کمی بی‌دقت بودیم؛ اما در کل از حریف خیلی سرتر بودیم.
هم‌راستا با اهداف علی دایی پیش می‌رویم
بازیکنان سایپا در نیم فصل دوم خصوصا چند هفته اخیر تمرکزشان روی بازی‌ها بیشتر شده و می‌خواهیم بازی‌های مهم پیش‌رویمان را پیروز شویم تا بتوانیم حداقل فصل را در بالای جدول به پایان برسانیم. البته هدف علی آقا هدف بزرگی است و ما هم هم‌راستا با هدف ایشان پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم به آنچه مدنظر ایشان است دست پیدا کنیم.
شادی گل خاصم همراهی و یکدلی است
وقتی گلی زده می‌شود تلاش یک تیم است و من برای تیم و موفقیتش گل می‌زنم؛ اما در این چند هفته یکدلی بچه‌ها بیشتر شده و رفاقت خاصی در سایپا پدید آمده است به طور مثال هفته گذشته بعد از گلزنی‌ام رضا اسدی از شادی بی‌حدوحصر به سمت من آمد و من را قلم‌دوش کرد. این هفته هم بعد از گلزنی ابتدا به سمت تمام بچه‌ها رفتم و همه دسته جمعی برای تقسیم شادی و تقدیر از کادرفنی بخصوص علی آقا به سمت نیمکت رفتیم و همه با هم بابت گلی که به حریف زده شد شادی کردیم. امیدوارم این یکدلی ادامه‌دار شود و با بالانشینی فصل را به پایان برسانیم.
درایت سایپا و تلاش همه جانبه تیم
بالاخره اتفاقاتی که در نیم فصل اول با آن مواجه شدیم از جمله مصدومیت، محرومیت و اتفاقاتی از این دست در فوتبال همیشه بوده و از بازیکن و تیم جدا نیست؛ اما سایپا با سیاست و درایت خاص بازیکنان خوبی جذب کرده و اجازه نخواهیم داد اتفاقات نیم فصل اول بار دیگر تکرار شود.
ریکاوری تیم‌ملی و آمادگی بدنی ملی‌پوشان لیگ‌برتری
ریکاوری بازیکنان ملی‌پوشان به اعتقاد من بدن‌های ما را قوی‌تر و آماده‌تر می‌سازد تا علاوه بر آنکه بتوانیم فشار حضور در تیم‌هایمان را تحمل کنیم بدن‌هایمان را برای رقابت‌های سخت و پرفشار جام‌جهانی آماده‌تر کنیم. مطمئنا این تفکرات و برنامه‌ریزی آقای کی‌روش در روند موفقیت تیم‌ملی در جام‌جهانی تاثیرگذار خواهد بود.
سروسامان گرفتن شرایط مالی
امسال اکثر تیم‌ها با شرایط بد مالی روبه‌رو بودند که سایپا هم از این قاعده مستثنی نبود و ما در برهه‌ای دچار چنین مشکلی بودیم که خب خدا را شکر اکنون وضعیت مالی تیم سروسامان پیدا کرده و به زودی تمامی وعده‌ها طبق صحبت‌هایی که انجام شده عملی خواهد شد. امیدوارم دیگر دچار بحران مالی نشویم، چون سایپا می‌خواهد امسال بهترین سال فوتبالی‌اش را داشته باشد و به اهدافی که ابتدای فصل در نظر گرفته دست پیدا کند.
زیاد به آقای گلی فکر نمی کنم
من پیشتر هم گفته‌ام که پستم هافبک است و خیلی درگیر گلزنی و آقای گلی نیستم. من اولویتم همیشه موفقیت سایپا و پیروزی مقابل حریفان است؛ همین. اما خب قطعا نمی‌توان از فکر آقای گلی هم خارج شد، اکنون برای اینکه بخواهم خودم را در جمع آقای گل‌های لیگ ببینم زود است و فقط تلاش می‌کنم تا جایی که می‌توانم برای همبازیانم موقعیت‌سازی کنم و کمک کنم تا سایپا در هر بازی برنده میدان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟