سوال بی پاسخ: چرا زیدان کوپا دل ری را جدی نگرفت؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در حقیقت رئال مادرید که لالیگا را از دست رفته می دید فرصت خوبی داشت تا در بازی های لالیگا از نیمکت نشین هایش استفاده کند و به جایش در کوپا دل ری با تمام قوا حاضر شود و این بازی ها را جدی بگیرد اما زیدان چنین نظری نداشت.

زیدان در هر دو بازی رفت و برگشت کوپا مقابل لگانس از تیم دومش استفاده کرد. لوس بلانکوس در بازی رفت در بوتارکه بسیار بد بازی کرد اما گل عالی آسنسیو تیم را نجات داد. در حالیکه به نظر می رسید با توجه به پیروزی در زمین حریف، صعود این تیم در برنابئو تضمین شده باشد، اما در بازی برگشت آسنسیو، ایسکو و بنزما، سرشناس ترین چهره های هجومی حاضر در ترکیب تیم، بدترین عملکرد ممکن را از خود ارائه دادند و در غیاب بحث برانگیز بازیکنانی چون بیل و رونالدو، نتوانستند جلوی بحران را بگیرند.

رئال مادرید نسبت به فصل گذشته نیمکتی کاملا تضعیف شده را در اختیار دارد. تیمی که در تابستان پس از جدایی بازیکنانی مثل خامس رودریگز، موراتا و ماریانو تصمیم گرفت فقط و فقط مایورال را در خط حمله به خدمت بگیرد. بورخا مهاجم بی تجربه ای بود که به جز دورانی ناکام در ولفسبورگ تجربه دیگری از نظر حضور در سطح حرفه ای فوتبال جهان نداشت. در حالی که مادریدی ها با امباپه مذاکره کرده بودند اما در نهایت این انتقال به هم خورد تا مایورال تنها مهاجم ذخیره تیم باشد. بازیکنانی مثل اشرف حکیمی، سبایوس، تئو هرناندز، مارکوس یورنته و کاسیا نیز سطح بازی بسیار نازلی در این فصل داشته اند و فصل نقل و انتقالات تابستانی را می توان یک ناکامی بزرگ برای فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان خواند.اما در مقابلِ لگانس، این بازیکنان نه تنها سطح کیفی پایینی داشتند بلکه انگار هیچ انگیزه ای برای حضور در زمین نداشتند. انگار نه انگار که پیراهن رئال مادرید را پوشیده بودند و باید با تمام وجود درون زمین ظاهر می شدند. رئال مادرید در دقایق پایانی به جای آن که دیوانه وار حمله کند صرفاً زیر توپ می زد و برنامه ای برای برگرداندن نتیجه نداشت. حالا تنها امید رئال مادرید به قهرمانی در چمپیونزلیگ بسته و به جز این تورنمنت هیچ شانس دیگری ندارد. هیچ کس دلیل این سوال را نمی داند که چرا زیدان در بازی برگشت با لگانس به بیل و رونالدو، مفیدترین بازیکنان فصل تیمش استراحت داده تا تیم را با دست خالی به مصاف حریف مادریدی بفرستد و یک جام دیگر را هم تقدیم رقیبان کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟