بادران – ملوان؛ گل بازی‌های هفته بیستم لیگ یک

عصر امروز با برگزاری 9 دیدار تیم های دسته اولی ایستگاه بیست و یکم را پشت سر می گذارند و در مهمترین بازی های امروز در تهران تیم رده دومی و مدعی بادران میزبان ملوان بندر انزلی است و تیم نفت مسجدسلیمان ؛ صدرنشین بلامنازع لیگ پذیرای بندرنشینان بوشهری خواهد بود.
بادران تهران – ملوان بندر انزلی ؛ حساس و جذاب
بی تردید دیدار دو تیم بادران و ملوان جذاب ترین بازی هفته بیستم و یکم محسوب می شود. بادران با تفکرات مربی جوان و با انرژی خود تاکنون نتایج قابل قبولی گرفته و توانسته در حضور بزرگان تا رده دوم صعود کند. تیمی که تیم مدیریتی قوی و امکانات مناسبی دارد و تمام توان خود را برای راهیابی به لیگ برتر به کار بسته است. اما ملوان ؛ تیم پرطرفدار گیلانی برخلاف پیش بینی ها در مشکلات مالی دست و پا می زند و تا اینجای بازی ها هم کار بزرگی انجام داده است. از تیمی که آب آشامیدنی اش را هم با کمک های مالی کاپیتان پژمان تهیه می کند نباید انتظار داشت همیشه برنده باشد و حتی راهی لیگ برتر شود. هر چند که جایش در لیگ برتر خالی است.
دو تیم هفته قبل را با برد پشت سر گذاشته و با روحیه برد برابر هم صف آرایی می کنند. شاگردان محمد ربیعی با شکست دادن ایران جوان 37 امتیازی شدند تا جدی ترین تهدید کننده نفت صدرنشین باشند و از سویی فاصله خود را با تیم سوم جدول به 4 امتیاز رساندند. این تیم که خط اتش پرقدرتی دارد تاکنون 30 گل به ثمر رسانده تا بهترن خط حمله لیگ را به نام خود ثبت کند. بادرانی ها برای حفظ جایگاه دومی شان طبعاً روز سختی خواهند داشت. زیرا حریفشان تیم قدرتمند و با تجربه ایی است و مضافاً اینکه از یک مربی کارکشته نظیر نادر دست نشان بهره می برد و در میانه میدان نیز پژمان نوری ؛ بازیکن پرتجربه بازی می کند. زوج با تجربه ایی که ملوان را به رغم همه ناملایمتی ها و مشکلات مالی در جمع مدعیان نگه داشته اند.
نفت مسجد سلیمان - ایرانجوان بوشهر ‌؛ روز سخت ایرانجوان
نفت با محمود فکری تا امروز شگفتی ساز لیگ بوده تا جاییکه قهرمان دور رفت شد و اکنون نیز با 5 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول به صدر تکیه زده است. میلاد میداودی که گمان می رفت به ته خط رسیده در کنار محمود فکری و همشهریانش مجدداً شکوفا شده و به توانمندی نفت افزوده و امروز این تیم در خانه میزبان ایرانجوان است. تیمی که هدفش طی این سال ها تقریباً ماندن در لیگ بوده و همچون هوای بندر مدام در حال تغییر بوده است. یک روز قوی و در حد مدعی و یک روز ضعیف و به دور از توانایی هایش تا جاییکه در خانه نیز توان گرفتن امتیاز از مهمانانش را ندارد. ایرانجوانی ها با چنین وضعیتی امروز باید برابر صدرنشین بی رحمی چون نفت صف آرایی کنند. تیمی که به هیچ قیمتی نمی خواهد امتیازی از دست بدهد.
نساجی مازندران - آلومینیوم اراک ؛ چشم قائمشهری ها به آقای گل
برخلاف تصور تیم الومینیوم در 7 بازی قبلی اش با نساجی دو برابر نساجی برد داشته است و در 4 بازی هم با این تیم شمالی به تساوی رسیده و امروز هم هدفی به غیر از کسب امتیاز از ببرهای مازنی ندارد. هدفی که طبعاً دست یافتن به آن سخت است. نساجی در حال حاضر با 33 امتیاز در رده سوم جای دارد و برای تثبیت خود در این جایگاه و از سویی برای رسیدن به پله دوم تلاش می کند. بازگشت محمد عباس زاده ؛ مهاجم گلزنی که با این تیم چهره شد به جمع نساجی چی ها باعث می شود تا قائمشهری ها با امیدواری بیشتری به بازی ها ادامه دهند.
صبای قم - خونه به خونه مازندران؛ صبا در جاده سقوط
تیم صبا همانطور که غیر منتظره تا لیگ برتر بالا آمده بود همانطور هم در حال محو شدن از صحنه فوتبال است. تیمی که با خریدن امتیاز مهمات سازی تهران در دوره مدیریت مهندس شهریاری و درایت پرویز مظلومی به لیگ برتر هم رسید امروز به جایی رسیده که دو هفته بدون مربی به مصاف حریفان می رود و برای رویارویی با خونه به خونه ؛ یکی از مدعیان لیگ ، ششمین مربی فصلش را روی نیمکت می بیند. به نظر می رسد با روندی که صبا پیش گرفته بهتر است قمی ها دل به این تیم نبندند.
مس رفسنجان - فجر سپاسی شیراز ؛ بازگشت مربی اخراجی
تقابل تیم های مس رفسنجان با فجرسپاسی طی سال های اخیر تقریباً با برتری شیرازی ها به پایان رسیده است. 4 برد در 7 دیدار قبلی فجری ها را ترغیب می کند تا در این دیدار هم به فکر کسب برد و سه امتیاز بازی باشند و همین روحیه شیرازی ها باعث می شود تا علی سامره و شاگردانش روز دشواری برابر تیم پنجم جدول داشته باشند. نکته ویژه این دیدار رویارویی کلانتری ؛ مربی فجری ها با تیمی است که فصل قبل از نیمه راه اورا کنار گذاشت.
برق جدید شیراز – شهرداری ماهشهر ؛ رویارویی متغیرها
تقابل برق جدید و شهرداری ماهشهر ؛ رویارویی دو تیمی است که در نیم فصل تغییرات زیادی داشته و مربیان جدیدی را جذب کرده اند. دیداری که هم برای برقی ها و هم برای شهرداری چی ها از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا از یک سو شیرازی ها به دنبال رسیدن به جایگاه دومی هستند و از سویی دیگر شهرداری چی در تلاش هستند تا با کسب امتیاز های لازم خودشان را از مهلکه سقوط Fall احتمالی نجات بدهند.
اکسین البرز - شهرداری تبریز ‌ ؛ نبرد استقلالی ها
اکسین برای رسیدن به جایگاه قبلی اش نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی برابر شهرداری دارد. علی لطیفی که هفته قبل تیمش در عین ناباوری مغلوب ملوانان شد تا رده هشتم جدول سقوط کرد امروز میزبان همی تیمی سابقش، سیروس دین محمدی است. شهرداری چی های تبریزی که یکی از نامزدهای سقوط بودند با سیروس جان تازه ایی گرفته اند و با کسب امتیازهای حیاتی توانستند از ته جدول خودشان را نجات دهند و تا رده چهاردهم صعود کنند.
مس کرمان - راه آهن تهران ؛ امید مس برای صعود
کرمانی ها در صورتی می توانند به تیم شان برای راهیابی به لیگ برتر امید داشته باشند که امروز بتواند با اقتدار از سد راه آهن قعرجدولی عبور کند و طبعاً چنین روحیه ایی کار راه آهن را که در نیم فصل اول حرفی برای گفتن نداشتند و یکی از جدی ترین نامزدهای سقوط به رده پایین تر محسوب می شود را سخت تر می کند.
ماشین سازی تبریز- گل گهر سیرجان ؛ سه امتیاز حیاتی
نتیجه رویارویی ماشین سازی با گل گهر برای ماشین چی ها اهمیت زیادی دارد. زیرا کسب سه امتیاز این بازی برای ماشین سازی که تلاش زیادی برای حفظ خود در دسته یک می کند حیاتی است‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟