پیش بازی برنلی - منچستریونایتد

شیاطین سرخ با 50 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند و با 12 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در تعقیب این تیم هستند. شاگردان مورینیو فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و تنها فرم استثنایی سیتی باعث شده تا آنها در رده دوم قرار گرفته باشند. آقای خاص در 6 بازی اخیرش، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و امیدوار است بتواند تعداد پیروزی های پیاپی در لیگ برتر را به عدد 3 برساند. 
خروج هنریک مخیتاریان از فهرست یونایتد برای این بازی حاکی از آن است که هافبک اهل ارمنستان به زودی از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و الکسیس سانچس به این تیم اضافه می‌شود. مورینیو امیدوار است با حضور سانچس، شرایط تیمش بهتر شود و بتواند با سیتی تا پایان فصل رقابت کند.
در آن سو برنلی نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار گرفته است. با این حال در هفته های اخیر آنها روند رو به افتی را در پیش گرفته اند و در 6 دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده اند.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد و 3 تساوی به دست آمده و برنلی همواره توانسته برای شیاطین سرخ مشکل ساز شود. اریک بایی، زلاتان و بلیند قادر به همراهی این تیم در دیدار حساس امروز نیستند و حضور مایکل کریک هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در آن سو کریس وودز مهم ترین غایب برنلی برای این دیدار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟