فرجی: شبیه علی انصاریان شده‌ام + عکس

خونه به خونه موفق شد در روزی که جواد نکونام به دلیل استعفا روی نیمکت آنها حضور نداشت یک برد شیرین را به نام خود کند و برابر مس به سه امتیاز شیرین دست یافت. 
فرشاد فرجی، مدافع سابق نفت و راه آهن که در این فصل در خونه به خونه حضور دارد در خصوص مصدومیتی که باعث خروجش از ترکیب شد اینطور توضیح داد: در دقایق اولیه بازی با مهاجم حریف سر به سر شدم که باعث شد دچار خونریزی شوم و این خونریزی به حدی بود که تابحال ندیده بودم. بعد از آن کنار زمین توسط پزشک Doctor مداوا شدم و با باندپیچی به زمین برگشتم ولی بازهم در یک صحنه دیگر مهاجم حریف با آرنج دقیقاً به محل خونریزی ضربه زد و شکافی که ایجاد شده بود بازتر شد و اینبار پزشک تیم نتوانست خون سرم را بند بیاورد و به بیمارستان منتقل شدم.
مدافع خونه به خونه با اشاره به مصدومیت‌های پیاپی خود گفت: سر من 10 تا بخیه خورده است و این چندمین باری است که این اتفاق در فوتبال برای من می‌افتد. زمانی که در راه‌آهن بودم من را علی انصاریان صدا می‌زدند و می‌گفتند علی انصاریان جدید در فوتبال متولد شد. در حال حاضر حالم خوب است و مشکلی ندارم و در تمرینات حاضر خواهم شد.
فرجی با اشاره به پیروزی مقابل مس کرمان گفت: فکر می‌کنم تنها تیمی که توانست مس کرمان را اینطور تحت فشار قرار دهد ما بودیم. بازی سختی بود ولی توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و گل زودهنگامی که زدیم در نتیجه تاثیرگذار بود. به نظرم این پیروزی متعلق به جواد نکونام بود و تیم و کادرفنی مطابق تفکرات او و ترکیب او وارد زمین شدند.
وی در خصوص استعفای جواد نکونام گفت: نکونام استعفا داده است و ما هم صبر کرده‌ایم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من شخصاً چند پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ یک دارم ولی منتظر تعیین تکلیف تیم هستم و امروز جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بخواهم جدا شوم نیاز به رضایت‌نامه دارم.
فرجی درباره حضور تیمش در جمع چهار تیم برتر جام حذفی گفت: ما تیم شگفتی‌ساز جام حذفی بودیم و دو تیم لیگ برتری را حذف کردیم. قرعه‌ای که به ما خورد هم قرعه مناسبی است. به هر حال فعلا تمرکز ما روی لیگ است و اسفندماه زمان بازی تمام تلاشمان را برای فینالیست شدن انجام خواهیم داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 347430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟