زامهران: مقابل پرسپولیس برای برد به میدان می رویم

فرزاد زامهران هافبک تهاجمی تازه وارد مشکی پوشان در مورد تساوی خارج از خانه هفته گذشته تیمش مقابل فولاد گفت: ما بازی برتری را از خودمان ارائه دادیم و اگر خوش شانس بودیم و از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم همان نیمه اول کار حریف را تمام کرده و پیروز شویم؛ اما گلی که خوردیم کمی روی تمرکز بازیکنانمان تاثیر گذاشت که خوشبختانه توانستیم در دقیقه 92 با گلی زیبا نتیجه را مساوی کنیم و با دست پر و با امتیاز به خانه برگردیم.
او در مورد اینکه توانست اولین پاس گل خودش را در دومین بازی برای مشکی پوشان بدهد اظهار داشت: در بازی اول مقابل سپیدرود به دلیل تنها دو جلسه تمرین با تیم تنها حدود سی دقیقه به میدان رفتم و با رسیدن به شرایط مطلوب توانستم بازی مقابل فولاد را به طور کامل بازی کنم و از اینکه توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم بسیار خوشحالم و اینکه توانستیم از هر دو مسابقه امتیازات خوبی را کسب کنیم اتفاق بسیار خوب و مثبتی است.
زامهران در خصوص ارتباط بازیکنان با کادر فنی گفت: تمامی فاکتورهای خوب را کادرفنی تیم ما دارا هستند به ویژه در بحث روحی- روانی برنامه ریزی بسیار خوبی را برای ما انجام می دهند. رابطه کادر فنی و شخص سرمربی با بازیکنانمان بسیار صمیمی و خوب است و انشالله این فصل می خواهیم با حمایت هواداران خوب و حمایت بی دریغی که از سوی مدیران باشگاه شکل گرفته برخلاف سالهای قبل، بسیار زودتر از به پایان رسیدن بازی ها ماندنمان در لیگ را قطعی کنیم و برای رسیدن به رتبه ای مطلوب در جدول تلاش کنیم.
هافبک سیاه جامگان در مورد دیدار تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی با تیم صدرنشین این فصل و قهرمان فصل گذشته قاعدتا پیچیدگی های خودش را دارد اما ما هم میخواهیم سه امتیاز خانگی را به دست آوریم و برای برد به میدان می رویم.
او در پایان در مورد اینکه در ترکیب سیاه جامگان نقش یک مهره کلیدی را ایفا می کند گفت: با روی کار آمدن عنایتی سیستم تیم ما تهاجمی شده است و خوشبختانه من در این سیستم در یکی از اصلی ترین نقش ها به کار می روم و از اینکه از من به عنوان مهره کلیدی تیم نام برده می شود، بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم برای پیشرفت تیم، از هیچ کمکی دریغ نکنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟