گواردیولا: برای ماندن در سیتی باید جام ببرم

گواردیولا نیمی از قرارداد سه ساله اش با سیتی را پشت سر گذاشته و هنوز موفق به کسب جامی در این تیم نشده است. این در حالیست که او در بایرن مونیخ با همین مدت قرارداد، توانسته بود جام های زیادی کسب کند. او در این فصل در لیگ برتر شکست ناپذیر بوده و توانسته نتایج خوبی کسب کند و با اختلاف صدرنشین است. حال گواردیولا مدعی شد که در صورتی که در کسب جام ناکام بماند، باید سیتی را ترک کند.
او گفت:" نمی‌دانم بازیکنان به قرارداد من چگونه نگاه می‌کنند؛ ولی تعهد خاطر من به تیم در فصل اول و این فصل هیچ شک و شبهه ای به وجود نمی‌آورد. یک سال دیگر اینجا خواهم بود و باید دید پس از آن چه خواهد شد. به این بستگی دارد که جام ببرم یا نه و آیا شایسته تمدید هستم یا نه. بنابراین خوشحالم که اینجا هستم. برای تمدید قرارداد با باشگاه های بزرگ باید پیروز باشید. اگر پیروز نباشید و جام نبرید، شایسته تمدید قرارداد نیستید. می‌خواهم پیروز باشم."
گواردیولا درباره مصدومین تیمش گفت:" آخرین اخباری که در اختیار من قرار گرفته حاکی از آن است که دانیلو خیلی نزدیک است. گابریل و کوین را نمی‌دانم. فکر می‌کنم تمرینات را شروع خواهند کرد؛ ولی نمی‌دانم چقدر نزدیک هستند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟