اطمینان رسانه های بارسلونا از جذب کوتینیو + عکس

لیورپول تابستان امسال به تمام درخواست های بارسلونا برای جذب کوتینیو پاسخ منفی داد. هدف باشگاه انگلیسی مشخص بود؛ چرا که قصد داشت پیامی برای دیگر ستاره های بزرگ خود نظیر مانه و فیرمینو بفرستد که اگر زمانی قصد جدایی کنند، باشگاه به سادگی با خواسته آنها موافقت نخواهد کرد؛ اما حالا به نظر می رسد که شرایط عوض شده است.
کوتینیو که تابستان نیز درخواست جدایی رسمی داده بود، با شروع نقل و انتقالات زمستانی به بهانه مصدومیت برابر برنلی به میدان نرفت و عنوان کرده است که مقابل اورتون نیز بازی نمی کند.
تاکتیک ویژه بارسلونا برای جذب دمبله حالا روی کوتینیو پیاده شده و طبق ادعای رسانه های انگلیسی، موضع باشگاه لیورپول در مورد کوتینیو نیز تغییر یافته و این باشگاه حاضر است برای فروش ستاره برزیلی خود وارد مذاکره شود. لیورپولی ها به این نتیجه رسیده اند که مقاومت در مقابل خواسته قلبی کوتینیو دیگر کاری عقلانی نخواهد بود.
110 میلیون یورو ثابت به علاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر، مبلغی است که بارسا قصد دارد برای جذب کویتینیو هزینه کند.
کوتینیو، خیلی خیلی خیلی نزدیک
امروز هر دو نشریه چاپ بارسلونا از انتقال تقریبا قطعی کوتینیو نوشته اند و حتی موندودپورتیوو، به بررسی شیوه بازی ستاره برزیلی و پست هایی که او می تواند در بارسا به میدان برود گزارشی تهیه کرده است.
گفته می شود که تا یک هفته بعد کوتینیو به رویای خود که بازی کنار مسی و سوارز است خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟