آخرین تمرین طارمی در پرسپولیس

مهدی طارمی جزو خریدهای بی سر و صدای پرسپولیس در لیگ چهاردهم بود اما او با عملکردش در این چند فصل، به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران تبدیل شد و با گلزنی های پیاپی، بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر نیز لقب گرفت.طارمی در پایان لیگ چهاردهم نیز با پیشنهاداتی از لیگ های حوزه خلیج فارس روبرو شد که مهم ترین آن ها از لیگ کویت بود، اما او سرانجام در پرسپولیس ماند تا سه فصل زیر نظر برانکو ایوانکوویچ بازی کند.
دوران شکوفایی آقای گل سرخ ها نیز در همین زمان بود. طارمی در لیگ پانزدهم، عنوان آقای گلی را به دست آورد اما تیم پرسپولیس موفق به کسب جام قهرمانی نشد. در پایان فصل، او به همراه رضاییان راهی لیگ ترکیه شدند اما خیلی زود و با پشیمانی بازگشتند. بازگشتی که هم برای پرسپولیس و هم طارمی دردسرساز شد.طارمی و پرسپولیس لیگ شانزدهم را پرقدرت تر از گذشته آغاز کردند و مهاجم بوشهری با بهبود رکوردگلزنی بار دیگر آقای گل سرخ ها در لیگ و آسیا شد و این بار پرسپولیس هم پس از چند فصل قهرمان لیگ برتر شد.این بار جدایی آقای گل از پرسپولیس جدی تر هم شد و برخی حتی تیم های بزرگ اروپایی را جزو مشتریان طارمی می دانستند. اما این بار هم شماره 9 قرمزپوش در پرسپولیس ماند تا پروسه جدایی اش، یک فصل به تاخیر بیفتد.
در ابتدای لیگ جاری، طارمی با محرومیتی 4 ماهه مواجه شد تا کارش برای هت تریک در عنوان آقای گلی بسیار سخت شود. این دفعه به نظر می رسید باتوجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی به سبب قرارداد مهدی طارمی، او خیلی زود و بی دردسر با تیم تمدید کند اما این بازیکن بار دیگر قصد لژیونرشدن کرد تا پرسپولیس نیز برای منتفع شدن، تصمیم به فروش او در میانه فصل بگیرد.
حالا و باتوجه به حضور دو مهاجم آماده در تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه راضی به فروش هستند و حتی هواداران هم مقاومت چندانی نمی کنند. مهدی طارمی نیز مثل سه فصل اخیر، علاقه مند به حضور در جایی غیر از لیگ ایران است و با توجه به اینکه تیم الغرافه تنها تیمی است که حاضر است برای قرارداد نیم فصل دست به جیب شود ، طارمی را باید قطری دانست.
او امروز آخرین تمرینش را با سرخ ها انجام می دهد و سپس برای عقد قرارداد به قطر خواهد رفت؛ اگرچه هنوز توافق قطعی سه جانبه صورت نگرفته و بعد از انجام مقدمات رخ خواهد داد. طارمی امیدوار است بعد از نیم فصل زندگی در قطر با درخشش در جام جهانی به یک تیم بزرگ اروپایی برود و فصل جدیدی از زندگی خود را در آنجا ورق بزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟