دوستان مشترک در حال حل اختلافات نفت آبادان

تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته در رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد. طلایی پوشان آبادانی با این نتیجه به جمع 4تیم برتر جام حذفی رسیدند اما نکته قابل توجه بعد از این مسابقه حرف های فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان بود.
کمالوند بعد از بازی با پرسپولیس جملات تندی را علیه مدیران باشگاه صنعت نفت بر زبان آورد و اعلام کرد با این شرایط قراردادش را یک طرفه فسخ خواهد کرد و جدا خواهد شد.
این صحبت های کمالوند که اشاره مستقیمی به مشکلات مالی در باشگاه نفت آبادان داشت، با استعفای علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه همراه شد. از این رو اعضای هیات مدیره باشگاه نیز به جنب و جوش افتاده اند تا کاری انجام دهند.
بی تردید با توجه به شرایط خوب تیم نفت در لیگ برتر و جام حذفی جدایی فراز کمالوند اتفاق خوبی برای این تیم محسوب نمی شود؛ به همین خاطر برخی دوستان مشترک میان کمالوند و مدیران باشگاه نفت آبادان در صدد هستند تا اختلافات را حل کنند و شرایط به حالت عادی برگردد.
اینکه بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی صنعت نفت پرداخت شود، تا حد زیادی مشکلات را برطرف می کند و به نظر می رسد در این صورت شاهد آشتی کنان کمالوند با اعضای هیات مدیره باشگاه آبادانی باشیم.
این درحالی است که نفت آبادان چند روز دیگر در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر باید با استقلال Esteghlal تهران دیدار کند و همین مساله کار را برای شاگردان کمالوند سخت می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟