واکنش صیادمنش به قرارداد با گالاتاسرای

در حالی که برخی سایت‌ها و روزنامه‌های ترکیه‌ای خبر از عقد قرارداد الهیار صیادمنش با گالاتاسرای ترکیه را داده‌اند این بازیکن نسبت به آن واکنش نشان داد.
صیادمنش که اکنون در تهران و تمرینات سایپا حضور دارد در این باره گفت: پیشنهاد گالاتاسرای و حضور در این تیم مسلما یکی از اتفاقات خوب دوران حرفه‌ای برای من محسوب می‌شود. آنها برای حضور در تیم آکادمی خود از من دعوت به همکاری کردند و بعد از پایان مسابقات جام جهانی صحبتی نیز داشتیم اما همه چیز منوط به تصمیم گیری باشگاه سایپا شد.
وی در خصوص اینکه سایت‌‎های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند او با گالاتاسرای به توافق نهایی دست یافته گفت: خودم هم از این خبر شوکه شدم. من در تمرین سایپا هستم و امروز هم در کنار آنها حضور داشتم. همانطور که گفتم همه چیز را به آقای دایی و باشگاه سایپا سپرده‌ام و مذاکرات تنها مقدماتی و مربوط به چند ماه قبل بود و هیچ توافق نهایی صورت نگرفته است.
مدیربرنامه این بازیکن نیز در این رابطه گفت: خبر توافق با باشگاه گالاتاسرای و عقد قرارداد به هیچ عنوان صحت ندارد. صیادمنش یک بازیکن آینده دار در فوتبال ایران است و باید کاملا مراقب آینده او بود و هیچ اقدامی در خصوص اینکه مشکلی برای او به وجود بیاید نخواهیم کرد. با باشگاه سایپا و آقای خوش نظر نیز به عنوان مدیر تیم جوانان کاملا در ارتباط هستیم و تا این لحظه هیچ توافق نهایی و قراردادی برای حضور این بازیکن در گالاتاسرای انجام نشده است و همه چیز طبق توافق با باشگاه سایپا انجام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟