گلر جنجالی زنان آمریکا در رویای ریاست فدراسیون

انتخابات فدراسیون فوتبال آمریکا سال آینده برگزار خواهد شد و سانیل گولاتی اعلام کرد که سال آینده برای ریسایت فدراسیون کاندید نخواهد شد. او از سال 2006 هدایت فدراسیون آمریکا را برعهده دارد. حالا هوپ سولو که اخیرا با متهم کردن سپ بلاتر به آزار جنسی، جنجال بسیاری در دنیای فوتبال به وجود آورد، مدعی شد که قصد دارد برای انتخابات ریاست فدراسیون آمریکا که سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.
او در فیس بوکش نوشت:" از وقتی یک دختر جوان بودم، تمام آنچه می‌خواستم این بود که در بالاترین سطح برای آمریکا فوتبال بازی کنم. می‌خواستم جام جهانی و المپیک را ببرم. در آمریکا، ایمان به سیستم ، به مربیان، به استعداد ها و مسئولین فوتبال را از دست داده ایم. حالا باید دوباره روی اهدافمان تمرکز کنیم.
زمان در عبور است. من در حال سفر در دور دنیا هستم تا مشکلات را بشناسم و چیزهای جدید یاد بگیرم. با تیم‌های خارجی، بازیکنان و فدراسیون ها دیدار کرده ام. من با روسای فدراسیون یونایتد برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی آمریکا نیز صحبت هایی انجام داده ام. در این مدت، مسئولیت سنگین رهبری را یاد گرفته ام و توانایی این را دارم که جلوی مشکلات را بگیرم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟