پاسخ قاطعانه زیدان به منتقدان رونالدو

تساوی در زمین بیلبائو شاید برای هیچ تیمی نتیجه ای بد تلقی نمی شود؛ ولی رئال در این فصل آنقدر امتیاز از دست داده است که دیگر جای هیچ اشتباهی ندارد.
زیدان در نشست خبری بازی فردا برابر دورتموند گفت:« ما صعودمان قطعی شده ولی می دانیم که دورتموند برای رفتن به لیگ اروپا نیاز به پیروزی دارد. بدون توجه به شرایط و فقط برای کسب پیروزی به مصاف دورتموند خواهیم رفت.»
انتقالات زمستانی:« هنوز هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.»
واقعا از تیم فعلی رئال راضی هستید؟:« بارها به این سوال پاسخ داده ام. من شرایط تیمم را خوب می بینم؛ ولی واضح است که باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
خیالم آسوده است و می دانم که دیر یا زود این شرایط تغییر خواهد کرد. خوب بازی می کنیم و برایم مهم نیست که در مورد ما چه می گویند. من چیزهایی در تیم می بینم که مردم متوجه نمی شوند. هر کسی البته آزاد است هرگونه که می خواهد اظهارنظر کند؛ ولی برخی مواقع فراموش می شود که این تیم، در یکی دو سال اخیر چه افتخاراتی کسب کرده است. هدف ما بهتر شدن در هر زمینه ای است و به تلاش مان ادامه خواهیم داد.
به دنبال راه حلی برای معضل گلزنی هستیم. مقابل مالاگا و آپوئل گل های زیادی زدیم ولی نیاز به تداوم داریم. فوتبال همین است و گاهی اوضاع به سود شما پیش نمی رود.»
گرت بیل:« او هنوز به صورت انفرادی تمرین می کند و ممکن است به بازی با سویا هم نرسد. نمی دانم بیل چه زمانی آماده بازی کردن خواهد شد؛ ولی قطعا با ما به امارات برای جام جهانی باشگاه ها می آید.»
انتقادات از رونالدو:« معتقدم او شایسته احترام بیشتری است. رونالدو Ronaldo یک فوق ستاره است و آنقدر بزرگ که طبیعی است مردم همواره در مورد او اظهارنظر کنند.
علاقه مندان به رئال و رونالدو قدر او را می دانند. همین چند ماه پیش او عملکرد بی نظیری داشت و فصلی فوق العاده را رقم زد. هنوز 6 ماه تا پایان فصل باقی مانده و این مدت برای رونالدو بسیار طولانی است. او به زودی همان رونالدو همیشگی خواهد شد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟