استقلال- سپاهان؛ به خاطر گل 2 میلیاردی باقری

فرشید باقری فصل گذشته با استقلال Esteghlal قرارداد 950 میلیون تومانی امضا کرد، بازیکنی که 2 فصل قبل با صبا قرارداد 120 میلیونی داشت و همین موضوع باعث شد در طول فصل بارها بابت رقم قراردادش تحت فشار باشد.
فرشید باقری ابتدای فصل گذشته درترکیب ثابت قرار می گرفت اما کم کم به دلیل نمایش ناموفق به نیمکت ذخیره ها رفت و امید نورافکن جای او را در ترکیب ثابت گرفت.
باقری که در بازی های پایانی نیم فصل اول به نیمکت نشین محض در استقلال تبدیل شده بود، تلاش زیادی کرد از این تیم جدا شود اما هرکاری کرد منصوریان رضایت نامه او را صادر نکرد تا این بازیکن تا پایان فصل ماندنی شود.
اما آمادگی او در تمرینات باعث شد این بازیکن دوباره در هفته های پایانی لیگ برتر مورد توجه منصوریان قرار بگیرد که اتفاقا حضور این بازیکن برای استقلال بسیار خوب بود.
باقری در بازی با سپاهان در هفته پایانی لیگ در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد و با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه گل 3 امتیازی را وارد دروازه این تیم کرد و حکم صعود تیمش به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را امضا کرد، گلی که اگر به ثمر نمی رسید بازی با نتیجه یک بر یک به پایان می رسید و تراکتورسازی جواز مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست می آورد.
بعد از این بازی علیرضا منصوریان در نشست خبری صحبت های مهمی در مورد فرشید باقری به زبان آورد: بازیکنی که به رقم قراردادش انتقاد می کردند امروز برای ما گل 2 میلیاردی زد.
حالا باقری که شفر هم به او اعتقاد زیادی دارد، باید این بار در هفته های پایانی نیم فصل اول برابر سپاهان قرار بگیرد و باید دید آیا این بار هم می تواند در پیروزی تیمش نقش تاثیرگذاری داشته باشد یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟