به گزارش گروه ورزشی رکنا، عبدالله‌زاده با اعلام قرعه سخت ایران به "ورزش سه" می‌گوید: وقتی قرعه ایران را دیدم واقعا شوکه شدم، ما برخلاف ژاپن و عربستان در جمع تیم‌های قوی جام‌جهانی قرار گرفتیم. پرتغال و اسپانیا جز تیم‌هایی هستند که از فوتبال پیشرفته و خوبی بهره می‌برند که همین کار را برای ما به نسبت سایر رقبا سخت‌‌تر خواهد کرد ضمن آنکه ما در مقدماتی جام‌جهانی با بازی‌هایی که انجام دادیم ثابت کردیم تیمی خوب، باتجربه و جوان را داریم.
وی در ادامه با امیدواری از بازی اول ایران مقابل مراکش می‌گوید: خوشبختانه بازی اولمان در این رقابت‌ها با مراکش است، امیدوارم هر کس که در آن بازی به میدان می‌رود و من هم یک نفر از بین دعوت‌ شده‌های تیم‌ملی باشم با موفقیت پیروز شویم. اگر بازی اولمان را بتوانیم ببریم مطمئنا از لحاظ روحی شرایطمان خیلی بهتر خواهد شد و در بازی‌های بعدی با پرتغال و اسپانیا که سخت است اگر با دو مساوی که دور از دسترس هم نیست بازی را پایان دهیم به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. البته برد مقابل این دو تیم هم یکی از احتمالاتی است که می‌توان به آن فکر کرد و دور از ذهن نیست فقط باید تلاش را بیشتر کنیم و تا آخرین لحظه تمام توانمان را بگذاریم تا ببریم.
او افزود: این قرعه پیش آمده و فقط ما باید تلاش و قدرتمان را زیاد کنیم تا بتوانیم موفق باشیم. برای آنکه از سد حریفان سخت‌مان عبور کنیم باید بازی‌‌های تدارکاتی و اردوهای خوبی برگزار شود تا با شرایط تیم‌های اروپایی آشنا شویم تا با آنالیزی خوب نسبت به سبک بازی‌های اروپایی آشنایی پیدا کنیم. مطمئنا موفقیت مقابل تیم‌های سخت دور از دسترس نیست.
عبدالله‌زاده در مورد رویارویی با رونالدو Ronaldo و آشنایی کی‌روش از سبک بازی پرتغال هم می‌گوید:رونالدو نیاز به تعریف من ندارد و یکی از بهترین بازیکنان جهان است. آقای کی‌روش شناخت خوبی روی او و تیم پرتغال دارد و مطمئنا با نقاط ضعف و قوت آنها آشناست. تا آن موقع وقت زیادی باقی است و امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟