اتفاق جنجالی در اهواز؛ دستانی که به هم نخورد!

روز گذشته فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند و اولین شکست شاگردان مهدی تارتار در لیگ هفدهم رقم خورد.
نکته قابل توجه که جنجال زیادی هم ایجاد کرده، دست ندادن مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی قبل از شروع مسابقه با سیروس پورموسوی همتایش در فولاد است. ظاهرا پورموسوی طبق روال عادی قبل از بازی به سمت نیمکت پارس جنوبی می رود تا با تارتار دست بدهد اما سرمربی صدرنشین لیگ برتر به بهانه سرماخوردگی از این کار طفره می رود. همین امر باعث ناراحتی پورموسوی شده و سریعا کادرفنی اش را به نیمکت خود برمی گرداند.
پورموسوی بعد از بازی با پارس جنوبی این حرکت تارتار را ناشایست دانست و اعلام کرد قبلا در بازی های دیگری نیز تارتار از دست دادن با سرمربیان حریف طفره رفته است. سرمربی فولاد اعتقاد داشت پشت پرده، ماجرای دیگری وجود دارد که تارتار باید جواب بدهد. او به دست ندادن تارتار با ویسی و تکرار این صحنه در بازی با استقلال Esteghlal خوزستان اشاره کرد.
حرف های پورموسوی واکنش تارتار را در پی داشت. سرمربی پارس جنوبی از تماس های مشکوک یکی از اطرافیان پورموسوی قبل از بازی با بازیکنانش سخن گفت که به آنها اعلام شده اگر مقابل فولاد بازی کنند، مصدوم می شوند. تارتار اعلام کرد موضوع را در کمیته اخلاق پیگیری می کند و حالا باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این ماجرا رخ می دهد.
در روزهایی که بحث جادوگری در فوتبال ایران داغ شده، به نظر می رسد نقش کمیته اخلاق بیشتر به چشم بیاید. حالا خیلی ها منتظر هستند تا این کمیته با بررسی اتفاقات اینچنینی حکم خود را صادر و با مسائل عجیب فوتبال برخورد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟