کارواخال: فکر می کردم باید فوتبال را کنار بگذارم

45 روز پیش بود که کارواخال به دلیل مبتلا شدن به یک ویروس خطرناک که قلب Heart او را دچار مشکل کرد، مجبور شد خانه نشین شود. ستاره سمت راست دفاعی رئال حتی تا خطر بازنشستگی هم پیش رفت ولی خوشبختانه توانست با بهبودی کامل به تمرینات بازگردد. او امیدوار است بتواند در یکی دو هفته آتی به میادین بازگردد.
کارواخال در مورد بیماری خود به دیاریو مادریدیستا گفت:« به شدت ترسیده بودم و فکر می کردم که اگر مشکل جدی باشد، باید فوتبال را کنار بگذارم. چند هفته اول واقعا سخت گذشت؛ چون ضربان قلبم کند بود و عملا هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم. از سوی دیگر چون یک ورزشکارم، بدنم نیاز به تمرین را حس می کرد؛ در حالی که نمی توانستم این کار را انجام بدهم. فعالیت های فیزیکی برای من ممنوع بود.
حالا خوب شده ام و دوست دارم هرچه سریع تر به میادین بازگردم. این یک ماه و نیم تا کریسمس، فرصت خوبی است تا بتوانم به تدریج به فرم سابقم برگردم. می توانم با اطمینان بگویم که کاملا بهبود یافته ام و دیگر هیچ خطری من را تهدید نخواهد کرد.»
لازم به ذکر است که ابتدا گفته می شد کارواخال می تواند به بازی روز شنبه برابر اتلتیکو برسد؛ ولی حالا ابهاماتی جدی در این مورد وجود دارد و گفته می شود که زیدان هنوز قصد ندارد روی کارواخال ریسک کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 328234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟