نتوانم کاری کنم، حتما از استقلال می‌روم

استقلال Esteghlal خوزستان شرایط مساعدی ندارد؛ بازیکنان این تیم به وجود تهدیدهای مکرر مسئولان باشگاه اما حاضر به تمرین کردن در روزهای گذشته نشده اند و از این رو کار برای عبدالله ویسی نیز سخت شده است.
ویسی امروز در گفت و گویی درباره شرایط استقلال خوزستان بیان کرد: همان طور که مطلع هستید متاسفانه به دلیل شرایطی که از سال قبل باقی‌ مانده است، دچار مشکل شده‌ایم. یکسری از بازیکنان‌مان جدا شده‌اند. تیم ما ۱۳.۵ میلیارد بدهی بالا آورد و این موضوع باعث شد بسیاری از بازیکنان امسال در این تیم نمانند.
وی ادامه داد: برخی‌ها هم به خاطر ما به این تیم آمدند. یک مقدار پول اول فصل به ما داده شد ولی فقط همان پول بود و شرایط ما هر روز بدتر شد. ما در ابتدای فصل خیلی خوب بودیم ولی آرام آرام پایین جدول آمدیم. در جریان هستید که با آن وضعیت موفق شدیم ملوان را ببریم و سیاه‌جامگان را هم شکست دهیم اما دوباره تیم به هم ریخت.
سرمربی استقلال خوزستان درباره مشکلات بازیکنان این تیم بیان کرد: میثم دورقی، کاپیتان تیمم به من زنگ زد و گفت‌ آقا ما چه کار کنیم. به او گفتم که هر کاری که دلتان می‌خواهد بکنید. من ناراحت نمی‌شوم و بعد از آن اعتصاب شد. دیروز (جمعه) هم وعده‌هایی به بازیکنان داده شد و امیدواریم که امروز و فردا عملی شود تا تمرینات شکل بگیرد.
ویسی درباره احتمال جدایی اش از استقلال خوزستان افزود: اگر نتوانم کاری کنم ۱۰۰ درصد جدا می‌شوم. مردم خوزستان من را در خیابان می‌بینند و می‌گویند که این تیم بماند. به من برمی‌خورد وقتی می‌گویند که این تیم بماند. من دوست دارم که مردم شاد باشند و این تیم موفق باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟