همه در انتظار جنگ بادران و پرسپولیس

شب گذشته قرعه کشی رقابت های یک چهارم نهایی جام حذفی ایران در حالی برگزار شد و تیم های حاضر حریفان خود را در این مرحله شناختند که هنوز تکلیف هشتمین تیم صعود کننده مشخص نشده و قرار است از بین دو تیم بادران و پرسپولیس یکی به جمع هفت تیم دیگر بپیوندد.
دو تیم دسته اولی و لیگ برتری تهرانی که برای ادامه تاخت و تاز در رقابت های حذفی باید یکی از دربی های نه چندان آشنا در پایتخت را به میزبانی بادران دسته اولی برگزار کنند. قرعه ای که به نظر می رسد برای هر دو تیم راضی کننده بود چون بادران فرصت رویارویی با یکی از بزرگ ترین تیم های ایران و شهرت بیشتر را به دست آورده است ضمن این که پرسپولیس هم خوشحال از رویارویی با تیمی دسته اولی از تهران امیدوار به بردی دیگر مقابل حریفان پرشمار و صعود به یک چهارم نهایی حذفی است.
نکته جالب این که قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی هم می تواند برای پرسپولیس راضی کننده باشد چون در صورت عبور از سد بادران این تیم در تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود و دیگر نیازی نیست راهی برزیل ایران شود. ابادانی ها با توجه به این که مرحله قبل میزبان بودند در صورت صعود پرسپولیس به این مرحله باید خود را برای سفر به تهران و جنگ با مدافع عنوان قهرمانی آماده کنند که این بازی چندان برای آنها آسان نخواهد بود.
با این تفاسیر همه در انتظار جنگ بادران با پرسپولیس در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی حذفی هستند تا با مشخص شدن برنده این بازی شرایط مرحله بعد را بسنجند جایی که می توان زمینه یک دوئل جذاب و دیدنی میان دو تیم مطرح لیگ برتری در ورزشگاه ازادی را رقم بزند تا چالشی هیجان انگیز دیگری انتظار برانکو و شاگردانش را بکشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟