پاس گل صادقیان پس از حضور 4 دقیقه ای مقابل فنرباغچه + فیلم
حجم ویدیو: 2.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

عثمانلی اسپور که از ابتدای فصل قعرنشین سوپر لیگ ترکیه بوده در دقیقه ۷ گل اول بازی را از جیولیانو دریافت کرد که نتیجه یک بر صفر به سود فنرباغچه تا لحظات پایانی پابرجا مانده بود اما حضور پیام صادقیان سرنوشت را برای عثمانلی اسپور تغییر داد.

پیام صادقیان کمتر از سه دقیقه پس از حضورش در زمین با سرعت بالا از سمت چپ نفوذ کرد که ضربه زمینی پای چپ او از داخل محوطه جریمه را ولکان دمیرل، دروازه‌بان فنرباغچه درازکش برگشت داد تا آمینو عمر در ریباند به راحتی کار ناتمام هافبک ایرانی را تکمیل کند و گل تساوی عثمانلی اسپور را بزند.

صادقیان که بعد از پیوستن به عثمانلی اسپور تنها در دو بازی روی نیمکت نشسته بود و دور از فهرست قرار داشت، امشب برای سومین مرتبه جزو نفرات ذخیره قرار گرفت اما برای نخستین بار در این فصل به کار گرفته شد و از دقیقه ۸۶ به جای رحیم لاوال نیجریه‌ای به زمین رفت.

یاران صادقیان با حفظ نتیجه یک بر یک تا پایان مسابقه برابر حریف قدرتمند و مطرحشان توانستند ۸ امتیازی شوند و در یازدهمین بازی فصل از قعر جدول نجات پیدا کنند و با یک پله صعود در جایگاه هفدهم بایستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟