همه ستاره های موردنظر بارسلونا در ژانویه

کمتر از دو ماه دیگر نقل و انتقالات زمستانی شروع خواهد شد. انتقالاتی که به ندرت در آن شاهد جابه جایی های بزرگ بوده ایم ولی شاید حکایت زمستان 2018 متفاوت باشد.
باشگاه هایی مثل بارسلونا که در انتقالات تابستانی به اهداف خود دست پیدا نکردند، نگاه ویژه ای به زمستان امسال دارند. شانس هم به چنین باشگاه هایی رو کرده و نگاهی بهبازار Store نشان می دهد که چه اندازه ستاره جوان و آینده دار در دسترس هستند. ستاره هایی که تا پایان فصل قرارداد دارند و از زمستان آزادند تا با تیم های مدنظر خود وارد مذاکره شوند. یک موقعیت تاریخی که بزرگان اروپا آن را از دست نخواهند داد.
ستاره های جوان
به سختی می توان به یاد آورد که در یک نقل و انتقالات زمستانی، این تعداد بازیکن آینده دار، آزاد برای مذاکره باشند. امره جان از لیورپول، مکس مه یر و گورتزکا از شالکه، روس بارکلی از اورتون، کپا از بیلبائو و خیمنز از اتلتیکو می توانند به دنبال مقصد بعدی خود باشند.
ستاره های باتجربه و مسن
اوزیل و سانچس از آرسنال، بلیند، ماتا و هررا از یونایتد و دی فرای از لاتزیو بازیکنانی هستند که در بهترین سن فوتبالی خود قرار دارند و سرشار از تجربه هستند.
به این فهرست می توان بازیکنانی که به تدریج به پایان دوران فوتبال خود در سطح اول دنیا نزدیک می شوند را هم اضافه کرد. موتینیو از موناکو، زلاتان از یونایتد، یحیی توره و فرناندینیو از سیتی، ریبری و روبن از بایرن از این دست بازیکنان هستند.
نگاه ویژه بارسا به بازار
این بازار زمستانی پر از بازیکن بزرگ، بدون شک باشگاهی مثل بارسلونا را متوجه خود کرده است. بارسا به خصوص در خط میانی به دنبال تقویت خود است و به همین منظور روی گورتزکا و مکس مه یر، دو ستاره جوان شالکه، دیدگاه مثبتی دارد. بارسا در این راه رقیب بزرگی چون بایرن را روبروی خود می بیند و البته مطلع است که شالکه برای اینکه از جدایی این دو به عنوان بازیکن آزاد ممانعت کند، چاره ای جز فروش آنها در زمستان ندارد مگر اینکه بتواند آنها را به تمدید قرارداد راضی کند.
آندر هررا از یونایتد هم از تابستان مدنظر بارسا قرار داشت اما مشکل اینجاست که طبق قرارداد، یونایتد می تواند یک طرفه یک سال دیگر، قرارداد این ستاره اسپانیایی را تمدید کند. بارسا نیم نگاهی هم به اوزیل، دی فرای و خمینز دارد. آبی اناری ها همچنین می دانند که کپا، گلر جوان بیلبائو، سخت مورد توجه رئال قرار دارد.
موقعیت ویژه مسی
شاید عجیب باشد ولی مسی هم جزو بازیکنانی است که از زمستان می تواند با تیم های مدنظر خود وارد مذاکره شود ولی در بارسلونا خوشبین هستند که او بالاخره امضای نهایی را پای قراردادش زده و تا 2021 ماندنی شود. در حال حاضر پدر مسی قرارداد او را امضا کرده ولی خود بازیکن هنوز حاضر نشده به قرارداد جدیدش رسمیت ببخشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟