رکابی: تمام تلاش من رسیدن به المپیک است

الناز رکابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  اظهار داشت: در مسابقات کاپ آسیا به میزبانی چین صاحب دو مدال طلا و برنز در مواد بلدرینگ ولید شدم. مسابقات با کیفتی بود. 10 تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها حضور داشتند و رقابت در بین تیم‌هایی همچون ژاپن و چین کار سختی است.
وی افزود: برای رسیدن به این مدال خیلی تمرین کردم. توانایی کسب دو مدال طلا را داشتم. در فینال مسابقات لید پایم سرخورد و از رسیدن به مدال نقره و طلا بازماندم.البته تمامی این تمرین‌ها برای این است که در بازی‌های جاکارتا و المپیک به مدال دست پیدا کنم. بزرگترین هدف من موفقیت در المپیک توکیو است.
بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی کشورمان ادامه داد: البته می‌دانم کار سختی در پیش دارم اما خودم را برای این مسیر دشوار آماده کرده‌ام. 15 سال زحمت کشیدم و نمی‌خواهم به این سادگی از این مسابقات بگذرم.
رکابی یادآور شد: در شرایطی رویای المپیک را در سر دارم که در مقایسه با رقبایم کمبودهای زیادی دارم. البته همیشه با این جمله «همینی که هست» روبه‌رو شده‌ایم و به همین دلیل با مشکلات کنار آماده‌ام. خیلی ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم که چه کمبودهایی داریم. چقدر از علم به روز دنیا در رشته سنگ‌نوردی دور هستیم و مشکلات سخت افزاری و منابع مالی کم داریم. هیچ کدام از این مشکلات من را برای رسیدن به هدفم سست نمی‌کند.
وی تصریح کرد: از سال 2018 مسابقات کاپ‌های جهانی شروع می شود.حضور در تک تک این رقابت‌ها هزینه های زیادی دارد اما برای بالا بردن رنکینگ و تجربه‌ام باید در این مسابقات شرکت کنم. یک اسپانسر دارم اما کفاف هزینه‌هایم را نمی‌دهد. اگر بتوانم در رقابت‌های پیش‌رویم موفق شوم اسپانسرهای بیشتری پیدا خواهم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟