فراز امامعلی ستاره ای از تیم پایه پیکان

پیکان و مجید جلالی با عملکرد خیره کننده شان در هفت هفته اخیر خودشان را به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ امسال مطرح کرده اند. روز گذشته این تیم در یک بازی دشوار و حساس برابر سپاهان و در اصفهان با تک گل مهاجم جوانش فراز امامعلی به این پیروزی ارزشمند دست یافت و حداقل تا روز پنجشنبه و قبل از بازی پارس جنوبی برابر سپیدرود تیم دوم جدول رده بندی خواهد بود.
فراز امامعلی که در دقیقه 92 بازی تک گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، ستاره پیکان در این بازی بود. او مثل پیام نیازمند دروازه بان پیکان که چهارمین کلین شیت خودش را در ششمین بازی اش برابر سپاهان ثبت کرد، از رده های پایه پیکان و از تیم نونهالان این باشگاه آغاز کرده و در تمام رده های پایه این باشگاه بازی کرده است. فراز امامعلی در تمام رده های پایه باشگاهی در تهران عنوان آقای گلی را به دست آورده است؛ هرچند او به دلیل ترافیک بالای خط حمله در پیکان از فصل گذشته به عنوان بازیکن گوش چپ در این تیم توسط مجید جلالی به کار گرفته شد. او یکی از محبوب ترین بازیکنان پیکان است و بین بازیکنان به خاطر شخصیت و اخلاقش جایگاه ویژه ای دارد؛ به طوری که بعد از گلی که زد صادق بارانی کاپیتان پیکان او را روی دوش گرفت و بازوبند کاپیتانی را به بازوی فراز بست.
فراز امامعلی که خیلی کم برای پیکان به میدان رفته، در بازی برابر سپاهان به دلیل مصدومیت مرتضی آقاخان، مهاجم اصلی پیکان در ترکیب تیمش قرار گرفت و در دقیقه 92 سانتر امیر حسین کریمی را با یک ضربه سر که تخصص او است، تبدیل به گل برتری تیمش کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟