جهانبخش پاس گل داد، دربی ایرانی‌ها را برد

در آخرین مسابقه هفته دهم لیگ اردیویسه هلند تیم هیرنفین با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد در خط حمله از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در استادیوم آبه لنسترا میزبان آلکماری بود که علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در زمین داشت.
با گل دقیقه ۲۱ میشل ولاپ نیمه اول بازی به سود یاران گوچی به پایان رسید ولی در نیمه دوم آلکمار موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۷۳ توسط تیل بزند؛ در حالی که بازی تا لحظات پایانی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد علیرضا جهانبخش با نفوذ عالی از سمت راست زمین وارد محوطه جریمه شد و پاس در عرض داد تا پاناتلیس هاتزیدیاکوش ۲۰ ساله در دقیقه ۹۰ گل برتری را بزند و آلکمار با پیروزی ۲ بر یک در خانه هیرنفین به پیروزی برسد.

پیروزی آلکمار
آخرین جدال هیرنفین و آلکمار هم در هفته بیست و دوم فصل گذشته نیز با پیروزی ۲ بر یک یاران جهانبخش به پایان رسید، در حالی که قوچان‌نژاد در آن دیدار یک گل زده بود.
یاران جهانبخش با پیروزی در این دیدار ۱۹ امتیازی شدند و به رده چهارم جدول لیگ اردیویسه صعود کردند و تیم قوچان‌نژاد نیز با ۱۴ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.
جهانبخش در بازی گذشته لیگ آلکمار مقابل اوترخت نیز یک گل زد و دو پاس گل داد که امشب برابر هیرنفین توانست چهارمین گل فصل خود را بدهد و دومین پاسور برتر این فصل لیگ اردیویسه نیز شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟