واکنش زیدان به احتمال جنجالی شدن رئال - خیرونا

رئال که لالیگا را خوب شروع نکرده و پس از گذشت 9 هفته، 5 امتیاز کمتر از بارسلونا دارد، فردا باید به مصاف خیرونا برود. این اولین بازی رسمی دو تیم است. پیش از این رئال در 4 بازی دوستانه، 3 برد و یک تساوی مقابل این تیم کوچک کسب کرده است.
گفته می شود که جدایی طلبان کاتالونیا پس از استقلال Esteghlal یک طرفه این ایالت، واکنشی تند علیه رئال نشان خواهند داد و جو ورزشگاه ملتهب خواهد بود.
زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« این اولین بار است که به ورزشگاه خیرونا می رویم؛ ولی هیچ چیز برای ما تغییر نکرده است. مثل همه بازی های لالیگا، یک مصاف سخت و دشوار در انتظار ماست. به این فکر نمی کنیم که قبلا در ورزشگاه خیرونا بازی نکرده ایم. به آنجا می رویم تا سه امتیاز را کسب کنیم.
هیچ خبری در مورد لغو بازی یا احتمال جنجالی شدن آن به ما نداده اند. اطمینان دارم که امنیت ورزشگاه در سطح بالایی خواهد بود. اصلا به این مسائل فکر نکرده ایم. این یک بازی فوتبال است و کاری به سیاست نداریم. می دانم که این روزها در کاتالونیا اوضاع مثل همیشه نیست؛ ولی به این قضایا ورود نمی کنم و فقط روی بازی با خیرونا تمرکز کرده ام.»
فاصله کم تا مسابقه حساس مقابل تاتنهام:« به هر سه روز یک بازی عادت داریم. بوده اند روزهایی که یکشنبه ساعت 4 بازی کرده ایم و سپس چهارشنبه هم به میدان رفته ایم. به این تراکم بازی ها عادت داریم.»
وضعیت بیل و ناواس:« آنها روز به روز در حال بهتر شدن هستند؛ ولی هنوز با ما تمرین نکرده اند. فردا با ما نخواهند بود؛ ولی اینکه به بازی روز چهارشنبه برابر تاتنهام می رسند یا خیر، هنوز مشخص نیست. باید دید روز دوشنبه در تمرین حضور خواهند داشت یا خیر.»
رئال بهترین تیم دنیا:« فصل گذشته با موفقیت هایی که کسب کردیم، بهترین تیم دنیا بودیم و امسال هم باید تلاش کنیم تا این لقب را حفظ کنیم. از نظر من، ما بهترین تیم دنیا هستیم؛ ولی هر کسی نظر خود را در این زمینه دارد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟