مسیر دشوار رونالدو برای هت تریک در The Best

کریستیانو رونالدو Ronaldo دوشنبه شب بهترین بازیکن مراسم سالانه فیفا برای معرفی برترین‌های فوتبال جهان (The Best) در سال ۲۰۱۷ معرفی شد.
او توانست با رای بیش‌تر نسبت به لیونل مسی و نیمار به این جایزه برسد. مهاجم رئال مادرید سال خیلی خوبی را پشت سرگذاشت و توانست به همراه تیمش فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود. هم‌چنین قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد. این موضوع در آرا تاثیرگذار بود. رونالدو اکنون در انتظار توپ طلا است. چالش بعدی مهاجم پرتغالی کسب سومین جایزه پیاپی The Best است که چند نکته کلیدی در رابطه با آن وجود دارد.
لالیگا: رونالدو و رئال مادرید رقابت‌های باشگاهی در ‌اسپانیا را خیلی خوب شروع نکردند. سفیدپوشان پنج امتیاز کم‌تر نسبت به بارسلونا صدرنشین دارند و رونالدو تنها یک گل در ۹ هفته‌ به ثمر رسانده است. او تنها توانسته است دروازه‌ ختافه را در این مدت باز کند.
البته مهاجم پرتغالی چهار هفته‌ را به خاطر محرومیت از دست داد. از طرفی لیونل مسی رقیب اصلی‌اش در لالیگا یازده گل به ثمر رسانده است. نیمار نیز دیگر رقیب او در لیگ یک فرانسه برای پاری ‌سن‌ ژرمن هفت بار گلزنی کرده است. فتح لالیگا برای سومین بار به همراه رئال مادرید و افزایش تعداد گل‌هایش به او شانس بیش‌تری برای تکرار The Best خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟