صحبت‌های برانکو در آستانه‌ی دربی هشتاد و پنج

برانکو ایوانکوویچ در آستانه‌ی دربی هشتاد و پنج و در پایان تمرین امروز شاگردانش در خصوص این دیدار و شرایط تیمش گفت: جا دارد یک بار دیگر به شاگردانم بابت این بازی تشکر کنم. یک بازی سخت مقابل نفت داشتیم و طبیعی است که ما از قبل برنده بازی شویم ولی ساده نبود. بازیکنان شخصیت برنده را نشان دادند و از آنها راضی هستیم و از طبیعی و صعود رضایت دارم.
وی ادامه داد: وحید امیری مصدومیت مختصری دارد اما مطمئن هستیم تا دربی آماده خواهد شد. آدام همتی هم همینطور اما او هم اماده می‌شود. روی فرشاد احمدزاده نمی‌توانیم حساب کنیم چون عمل داشته، روی مهدی طارمی هم همینطور. یک چیزهایی درباره مسلمان شنیده‌ایم اما نمی‌دانم داستان چیست.
برانکو در مورد دربی و شرایط سرخپوشان برای جدال هشتاد و پنجم گفت: خوشحال هستیم از دربی و قشنگ‌ترین بازی است. به خاطر همین بازی است که بچه ها زندگی می‌کنند و تمرین می‌کنند و این بازی به همین خاطر ثروت فوتبال ایران است.
وی در مورد تقابل با شفر و اینکه در آلمان در جدال با این مربی بازنده شده تا سرمربی آلمانی برای او کری بخواند گفت: بله، ایشان مربی برلین بود و تیم خوبی هم داشت. وقتی برنده شده چه چیز دیگری باید بگوید؟ باید بگوید آماده باخت هستیم. طبیعی است که ما هم به دنبال برنده شدیم. او مربی عاقلی است و طبیعی است که به دنبال برد باشد. البته اتفاقی که در زمین خواهد افتاد یک چیز دیگر است!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟