تیم‌های لیگ برتری در آرزوی تساوی دربی

هشتاد و پنجمین مسابقه دربی پایتخت در شرایطی روز پنجشنبه برگزار می شود که سرخابی ها شرایط متفاوتی با هم دارند. استقلال Esteghlal در نیمه پایین جدول قرار دارد و پرسپولیس در کورس صدرنشینی است. با این حال در این مسابقه هر دو تیم برای برد تلاش می کنند و با توجه به حضور مربیان خارجی روی نیمکت پیش بینی می شود مسابقه جذابی را شاهد باشیم.
در چنین شرایطی بهترین نتیجه برای سایر تیم های لیگ برتر، تساوی استقلال و پرسپولیس است. در صورتی که دربی 85 پایتخت با برتری پرسپولیس به پایان برسد، این تیم یک رده صعود می کند و با 20 امتیاز پیکان را جا می گذارد و البته با توجه به یک بازی کمتر در لیگ برتر تهدید جدی برای صدرنشینی پارس جنوبی خواهد بود.
از این رو اگر استقلال برنده دربی لقب بگیرد، 12 امتیازی خواهد شد و خود را بالاتر از نفت تهران در رده دوازدهم لیگ برتر خواهد دید. تساوی مسابقه دربی اما هیچ تغییری در جدول ایجاد نمی کند.
در صورت رقم خوردن نتیجه مساوی میان استقلال و پرسپولیس، سرخپوشان 18 امتیازی شده و در همان رده سوم می مانند؛ ضمن اینکه استقلال نیز با 10 امتیاز جایگاه سیزدهم خود را حفظ می کند.
گفتنی است، دربی تهران از ساعت 16:40 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی Freedom تهران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟