شجاعی ستاره محبوب آسمان پانیونیوس

پانیونیوس بعد از شکست هفته قبل برابر المپیاکوس در خانه که اتفاقا با جنجال های فراوانی نیز توام بود، این بار در سفر به شهر کوچک ترابلس در جنوب یونان به مصاف آستراس رفت و در پایان با درخشش دوباره کاپیتان ایرانی خود با سه امتیاز ارزشمند و حیاتی زمین را ترک کرد تا دوباره شانس قرار گرفتن در جمع تیم های بالای جدول را داشته باشد.
مسعود شجاعی با به ثمررساندن تک گل سه امتیازی تیمش در این بازی موفق شد دوباره نامش را بر سر زبان ها بیاندازد تا علاوه بر پایان دادن به نوار ناکامی ها به بهترین گلزن پانیونیوس در سوپرلیگ یونان تبدیل و همچنان به عنوان ستاره محبوب آسمان تیمش بدرخشد. مسعود گل سه امتیازی پانیونیوس را با حرکتی دیدنی و روی پاس مهاجم این تیم در حالت تک به تک وارد دروازه کرد تا سومین گل این فصل را به نام خود ثبت و به رده سوم برترین گلزنان سوپرلیگ یونان صعود و همسایه کریم انصاری فرد هم تیمی سابق خود شود.
گریگوری سرمربی پانیونیوس در پایان این دیدار با تمجید از عملکرد فوق العاده ستاره ایرانی گفت:« داشتن بازیکنی مثل مسعود شجاعی که هم قدرت رهبری تیم را دارد هم در یک لحظه می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد برای هر مربی یک نعمت است و خوشحالم که چنین بازیکن باهوشی را در جمع شاگردانم دارم، چون مطمئن هستم مسعود در یک لحظه می تواند تمام معادلات را تغییر دهد».
درخشش مسعود شجاعی در این روزها باعث شده تا رسانه های یونانی بیشتر از همیشه به موضوع ترانسفر زمستانی ستاره ایرانی از پانیونیوس با رقمی چشمگیر به باشگاه خواهان او دامن بزنند. باشگاهی مثل AEK آتن که این فصل سرمایه گذاری زیادی انجام داده تا به کورس قهرمانی بازگردد با در اختیار داشتن مدیرفنی سابق باشگاه پانیونیوس که رابطه خوبی با شجاعی دارد، خیلی امیدوار به عقد قرارداد با ستاره ایرانی است.
روزنامه LiveSport یونان امروز با انتشار تصویری از شجاعی در کنار مهاجم پانیونیوس به بالا رفتن میزان محبوبیت کاپیتان ایرانی در اردوی تیم همچنین طرفداران این باشگاه آتنی اشاره کرد و نوشت:« شجاعی را باید بهترین بازیکن حال حاضر پانیونیوس نامید، چون هم در امر گلزنی هم در امر رهبری داخل زمین به خوبی از عهده انجام وظایفش برمی آید».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟