با این ریزه کاری های خانه داری دیگر تنبلی معنا ندارد! + فیلم
حجم ویدیو: 7.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا، خانه داری پر از ریزه کاری است که فرد را اسیر می کند از کجا شروع کند یا برای حل هر مشکل باید چه اقدامی کند. در این فیلم می بینید که برای جمع کردن خرده شیشه های ظرف شیشه ای که از دست تان افتاده می توانید از یک فوم اسفنجی استفاده کنید تا هم سریع تر خرده شیشه ها جمع شود و هم مشکل زخم شدن دست و پایتان را نداشته باشید.

برای تمیز ماندن سطح مایکروفر می توانید مقداری کاغذ را روی بخش افقی و دیواره آن بچسبانید و با خلاقیت تان بخش هایی از آن را رنگ کنید تا حالت ابر و باد بگیرد.

برای تمیز کردن شیر آب دستشویی و آشپزخانه می توانید از خیار برش خورده کمک بگیرید! بله خیار؛ کافی است برش خیار را مثل دستمال روی سطح شیر آب بکشید تا برق بیفتد.

برای نظافت سطل آشغال استیل و فلزی می توانید مقداری خمیردندان روی آن ریخته و حسابی با دستمال پاک کنیدو چنان برقی می افتد که خودتان هم باورتان می شود تازه آن را خریده اید!

برای اینکه کیسه پلاستیکی از از بسته اش به راحتی خارج کنید دو عدد کش به فاصله نه چندان زیاد از هم در 2 بخش بسته کیسه فریزرتان قرار داده و ب راحتی هر وقت خواستید کیسه ای را از آن درآورید.

برای تمیز کردن اسفنج های مخصوص آرایش هم خانم ها می توانند تمام آنها را در یک کیسه پارچه گذاشته و سر آن را محکم ببندند با طنابی که دارد. پس از قرار دادن در ماشین لباسشویی دیگر نگران رنگ پس دادن آنها نباشید و ببینید که چقدر تمیز می شوند.

اما هنوز تمام نشده است آموزش های خانه داری ما! شما می توانید بخشی از پاکت خالی آبمیوه را بریده و به عنوان گلدان مطابق شکل از آن استفاده کنید.

کدخبر: 928809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟