سایا خودرو؛ مطمئن درفروش اقساطی خودرو

این روزها خرید خودرو قسطی طرفداران زیادی پیدا کرده و شمار زیادی از افراد دنبال یافتن راهی برای خرید اقتصادی و راحت خودرو هستند. این اتفاق البته در پی بالا رفتن قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار ایران و ارائه برنامه‌های عجیب و غریب فروش خودرو از سوی کارخانه‌ها رخ داده و این علل را باید مهم ترین دلیل بالا رفتن تقاضا برای خرید اقساطی خودرو دانست. اما در این میان سوالات مهمی وجود دارند؛

  • چه راه‌هایی برای خرید خودرو قسطی وجود دارد؟
  • در حال حاضر کدام مراجع نسبت به فروش اقساطی خودرو اقدام می‌کنند؟
  • اقدام کردن برای خرید خودرو به صورت قسطی از طریق کدام مجوعه‌ها منطقی و مناسب است؟
  • چطور باید فرق بین فروشندگان واقعی و کلاهبرداران را در این عرصه پیدا کرد؟
  • مرجع معتبر و با سابقه فروش اقساطی خودرو را چطور پیدا کنیم؟

این پنج سوال به نوعی مهم ترین سوالات مرتبط با خرید خودرو قسطی است و دانستن پاسخ آنها کلید مشکل گشای این امر است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا پاسخ‌های تک تک این سوالات را به خوبی دریافت کنید.

چه راه‌هایی برای خرید خودرو قسطی وجود دارد؟

خرید خودرو به صورت قسطی راه‌های گوناگونی دارد و خریداران می‌توانند برای رسیدن به هدفشان مسیرهای مختلفی را طی کنند.

نمایندگی‌های رسمی کارخانه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها لیزینگی و مجموعه‌های معتبر فروش اقساطی خودرو راه‌هایی هستند که برای خرید خودرو قسطی می‌توان سراغ آنها رفت.

جدای از این موارد اگر کسی بتواند فروشنده مطمئن و قابل اعتمادی پیدا کند که مالک یک یا چند خودرو است و دست بر قضا می‌خواهد آن را به صورت اقساط واگذار کند، می‌توان راه دیگری نیز برای خرید اقساطی خودرو یافت. اما اینکه همه این موارد مورد اعتماد هستند یا خیر را در ادامه به آن می‌پردازیم.

در حال حاضر کدام مراجع نسبت به فروش اقساطی خودرو اقدام می‌کنند؟

در پاسخ به پرسش اول از نمایندگی‌های رسمی کارخانه‌های تولید کننده خودرو، بانک‌ها، شرکت‌های لیزینگی و مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو نامبرده شد؛ اما باید بدانید که در حال حاضر تمام این راهکارها برای بهره برداری آماده نیست.

متاسفانه کارخانه‌ها و خودروسازان اصلی ایرانی مدت‌هاست که طرح فروش اقساطی خودرو را از دستور کار خارج کرده‌اند. این اتفاق در پی افزایش انفجاری قیمت‌ خودروهای آنها رخ داد و فاصله قیمت خودروی کارخانه و بازار تقاضا را برای خرید خودرو از کارخانه افزایش داد.

در چنین شرایطی کارخانه‌ها طبیعتا امکان خرید خودرو قسطی را از دستور کار خارج کردند و به طرح‌های فروش فوق العاده و قرعه کشی کردن روی آوردند.

راهکار دوم بیان شده یعنی بانک‌ها هم مدت‌های طولانی است که علاقه ای به استفاده از پشتوانه مالیشان برای فروش اقساطی خودرو نشان نمی‎دهند و راهی برای خرید خودرو قسطی پیش پای مشتریان خود نمی‌گذارند.

تنها دو راهکار خرید از شرکت‌های لیزینگی و مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو است که برای متقاضیان باقی می‌ماند. در سوال بعدی به تشریح تفاوت این دو راه خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

 خرید خودرو قسطی از کدام مجوعه‌ها منطقی و مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت تنها مراجعی می‌توانند نسبت به فروش اقساطی خودرو به شکل واقعی اقدام کنند که دارای پشتوانه‌های عظیم مالی و یا اعتباری باشند. بانک‌ها و خودروسازان که پشتوانه‌های مالی زیادی دارند فعلا از این مدل فروش منصرف شده اند و در نتیجه تنها این مجموعه‌های با سابقه و معتبر هستند که می‌توانند راهکار مناسبی برای خرید خودرو قسطی باشند.

فروشندگانی مثل سایا خودرو که تجربه و سابقه درخشانی در بازار خودرو دارند می‌توانند مراجعی مطمئن و مورد وثوق برای خرید خودرو قسطی باشند؛ بدین سبب هم هست که سراغ آنها رفتن منطقی است و از سوی کارشناسان عرصه خرید و فروش خودو توصیه می‌شوند.

در عین حال شرکت‌های غیرمجاز لیزینگی که بدعهدی و بدقولی آنها زبانزد خاص و عام شده است اصلا مرجع مطمئنی برای خرید اقساطی خودرو نیستند. در نتیجه اینکه برای سراغ خرید خودرو قسطی سراغ لیزینگی‌های غیرمجاز بروید اصلا راهکار منطقی و قابل اعتمادی نیست.

فرق بین فروشندگان مطمئن و کلاهبرداران فروش خودرو قسطی چیست؟

جدای از بحث تجربه و اعتبار در بازار خرید و فروش خودرو نکات دیگری هم هست که موجب تمایز بین کلاهبرداران و فروشندگان واقعی است.

فروشندگان واقعی و مجموعه‌های معتبر فروش اقساطی خودرو، تعهداتی به خریداران می‌دهند که ارائه این تعهدات از عهده کلاهبرداران بر نمی‌آید. یک فروشنده واقعی که خرید خودرو قسطی را برای شما فراهم می‌کند متعهد به تحویل فوری خودرو به شماست و بلافاصله در مدت زمان اندکی خودروی خریداری شده را به شما تحویل می‌دهد.

تعهدات بعدی هم درباره سند خودرو است. فروشنده واقعی به شما متعهد می‌شود که علاوه بر تحویل فوری خودرو، سند خودرو را بنام خریدار انتقال دهد و تعهد دیگر هم مربوط به این است که چنین فروشنده‌هایی متعهد هستند که بلافاصله پس از اتمام اقساط، سند شش دانگ خودرو را به نام خریدار به او تحویل دهند.

 مرجع معتبر و با سابقه فروش اقساطی خودرو را چطور پیدا کنیم؟

مجموعه سایا خودرو که در خلال متن هم به نام آن اشاره شد، اصلی ترین پاسخ برای پرسش پنجم و نهایی این مقاله است. سایا خودرو با بهره گیری از تجربه و اعتباری که در بازار خرید و فروش خودرو دارد تمامی تعهداتی که در پاسخ به سوال چهارم ذکر شد را برای مشتریان خرید خودرو قسطی اجرا می‌کند.

تحویل فوری خودرو، امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت جهت کاهش فشار مالی به مشتری و همچنین انتقال سند خودرو و تحویل سند شش دانگ خودرو بلافاصله پس از اتمام اقساط از جمله امکانات و تسهیلات ویژه‌ای است که این مجموعه در اختیار مشتریان خود از سراسر کشور قرار می‌دهد.

سایا خودرو اکثر خودروهای داخلی از ایران خودرو و سایپا را برای فروش اقساطی آماده عرضه دارد، ضمن اینکه محصولات کرمان موتور مثل جک و محصولات بهمن موتور نظیر هاوال و بسترن بی 30 و دیگنیتی را هم علاقه مندان خرید خودرو قسطی در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه سایا خودرو از طرح‌های متنوع این شرکت برای خرید اقساطی خودرو آگاهی یابید و هرگونه سوال و ابهامی را که در این زمینه دارید با مشورت کارشناسان متخصص سایا خودرو در میان گذاشته و پاسخ‌های آن را دریافت کنید.

کدخبر: 692751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟