خلاقیت با وسایل دورریختنی

اگر دوست دارید در دوران شیوع کرونا از وقت تان و قرنطینه خانگی نهایت استفاده را ببرید این مطلب را بخوانید.

به گزارش رکنا ، چند نوع کاردستی ساده را برایتان در ادامه آموزش داده ایم.

جای مجله

از جعبه‌های بزرگ جای پودر،‌صابون و کاغذ A4 می‌توانید برای درست کردن جای مجلات و کتاب‌های کودکان استفاده کنید.

بالای جعبه را به صورت کج برش دهید. سپس دیواره‌های آن را با زاویه 45 درجه کاملاً صاف کنید. سپس سطح جعبه و دیواره‌های آن را با یک کاغذ رنگی یا کاغذ کادو کاملاً بپوشانید.

قلک های رنگی

سه قوطی در سه اندازه‌مختلف انتخاب کنید. اطراف آن را با یک کاغذ کادو شیک بپوشانید در قوطی را به اندازه جای پول خود سوراخ کنید. روی این سه قلک را سه برچسب بچسبانید. می‌توانید این قلک‌ها را در اختیار کودکانتان قرار دهید و برای او توضیح دهید که یکی از اینها مخصوص پول‌هایی است که می‌تواند جمع کند. قلک دیگر برای پرداخت به نیازمندان و قلک سوم نیز مربوط به پول‌هایی که باید به مناسبت‌ها و شرایط گوناگون پرداخت شود. با این روش کودک شما متوجه مسائل اقتصادی خواهد شد.

رولان‌های رنگی

از سه رولان زیر بغل که خالی شده است باید استفاده کنید. برای این منظور توپه روی رولان را بایک قاشق بیرون بیاورید و داخل آن رنگ‌های قابل شست‌وشو بریزید. سپس این توپ را دوباره با فشار قرار دهید. این قوطی‌های رنگی را در اختیار فرزندتان قرار دهید.

جای لوگو

از گالن‌های شیر و آب می‌توان جای مناسبی برای لوگو و اسباب‌بازی ساخت. برای این منظور بالای گالن را ببرید و لوگوها و اسباب‌بازی‌های کوچک را در آن بریزید. به علت اینکه دسته گالن باعث حمل و نقل آسان اسباب‌بازی می‌شود بچه‌ها تمایل زیادی به استفاده از آن دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟