تمیزکردن کاشی های حمام با محلولی شگفت انگیز

وجود یک محیط سالم و بهداشتی برای زندگی، اولین نیاز هر انسان به شمار می رود. در صورتی که محیط زندگی شما از حداقل فاکتورهای بهداشتی برخوردار نباشد قطعا مشکلات بزرگی سلامت شما را تهدید خواهد کرد. از این رو قصد داریم تا شما را با روش هایی برای پاکسازی خانه تان آشنا کنیم. پاکسازی کاشی های خانه از جمله مهم ترینِ این موارد است.

 در شرایطی که سفیدکننده ها وسایر مواد ضدعفونی کننده می توانند به طور موقت قارچ و کپک را از بین ببرند، اما همچنان احتمال بازگشت آنها با شدت بیشتر وجود دارد.

هیچ چیزی بدتر از کاشی های قدیمی و کدر نمی تواند ظاهری بی روح و ناخوشایند به آشپزخانه یا حمام خانه ببخشند. اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، به تدریج ظاهری منزجرکننده به خود می گیرند. جدا از ظاهر ناخوشایند، مشکل دیگر در این شرایط ظهور قارچ و کپک است که می توانند زمینه ساز خطرات سلامت جدی باشند.

در این مقاله طرز تهیه محلول خاص و شگفت انگیز برای تمیزکاری و برق انداختن کاشی و سرامیک حمام وسرویس بهداشتی به شما آموزش میدهیم. فقط کافی است این محلول خاص را در هفته دو بار به کاشی های حمام بپاشید و از تمیز بودن و برق افتادن کاشی ها لذت ببرید.

وسایل مورد نیاز:

¼ لیوان هیدروژن پراکسید یا آب اکسیژنه

۱ قاشق سوپ خوری مایع صابون

نصف لیوان آب

نحوه استفاده :

همه مواد را با هم مخلوط کنید. برای تمیز کردن کثیفی های سطحی یک اسفنج را داخل مواد می کنیم و روی کاشی ها می زنیم. سپس با آب می شویم.

اگر کاشی ها بیش از حد کثیف باشند باید مقداری از مایع را روی آن بریزیم و بگذاریم به مدت ۱۰ دقیقه خیس بخورد. این گونه کثیفی ها بلند شده و راحت تر تمیز می شوند. این کار دو مرتبه تکرار کرده و در نهایت با آب تمیز بشوید.

اگر می خواهید که حمام برای مدتی طولانی تمیز بماند آب و سرکه به اندازه مساوی باهم مخلوط کنید و در هفته دو بار به کاشی های حمام بپاشید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟