10 وسیله ای که جای شان در انباری نیست

با نگهداری بعضی از وسایل در زیرزمین احتمال آسیب رسیدن به آن ها زیاد می شود مثل کتاب ها و هیزم و فرش و قالیچه که بخاطر رطوبت و وجود حشرات ممکن است خراب شوند.نگهداری اسباب بازی در زیرزمین:

اسباب بازی های مورد علاقه کودکان- به خصوص حیوانات خشک شده و دیگر اسباب بازی های پشمی - را باید در فضایی به غیر از زیرزمین نگهداری کرد. کرم های گرد و غبار، حشرات دیگر و حتی موش ممکن است به اسباب بازی ها آسیب بزنند . اگر باید اسباب بازی ها را در زیرزمین انبار کنید ، مطمئن شوید که در محفظه در بسته نگه داری می شوند.

اشتباه انبار کردن کتاب ها و نگهداری آن ها در زیرزمین:

می خواهید کتاب های مورد علاقه خود را از کودکی ذخیره کنید تا روزی به کودکان یا نوه های خود بدهید، اما نگه داری آن ها در زیرزمین ، بهترین راه حل نیست. حشراتی هستند که در محیط های تاریک، مرطوب مانند زیرزمین رشد می کنند همچنین ساس ها روی مواد نشاسته ای مثل چسبی که کتاب را متصل می کند ، رشد می کنند.

اشتباه در نگهداری فرش و قالیچه در زیرزمین:

فرش و قالیچه لوله کرده خانه بزرگی برای حشرات و موش ها هستند ، به گونه ای در نظر بگیرید که آن ها را در مکانی غیر از زیرزمین نگهداری کنند. الیاف فرش همچنین رطوبت و بو را جذب می کنند که اگر برای مدت های طولانی باقی بماند ممکن است آن ها را خراب کند.

نگهداری و انبار کردن هیزم در زیرزمین:

ممکن است ذخیره هیزم اضافی در زیر زمین برای بازیابی آسان و وسوسه کننده باشد ، وقتی که آماده درست کردن آتش در شومینه هستید، اما رطوبت در زیرزمین می تواند باعث پوسیدگی شود و چوب را بیش از حد خیس کند. حداقل 20 فوت دورتر از خانه خود هیزم را نگه دارید تا تبدیل به مکانی برای آفات نشود.

اشتباهات نگهداری وسایلی مثل مواد قابل اشتعال در زیرزمین:

ممکن است وسوسه انگیز باشد که مخزن اضافی پروپان را برای کباب و یا نفت سفید را در زیرزمین تان نگهداری کنید، اما مواد قابل اشتعال هنگام نگه داشتن در داخل، خطرناک است . این نوع مواد قابل اشتعال در صورتی که در نزدیکی آب گرمکن و یا خشک کن لباس باشند ، می تواند بسیار خطرناک باشد. به جای آن ، آن ها را بیرون آورید و در گاراژ یا انبار نگه دارید.

نگهداری برخی اسباب در زیرزمین:

از آنجا که چوب به راحتی می تواند با کپک خراب شود، وسایل چوبی را از زیرزمین بیرون آورید . همین طور مبلمان می توانند رطوبت و بو ها را جذب کنند . در عوض، این موارد را در مناطق خشک خانه نگه دارید .

انبارکردن و نگهداری لباس های کهنه در زیرزمین:

لباس های قدیمی را در نظر بگیرید - چه لباس های مورد علاقه ، کت زمستانی، - برخی مکانها غیر از زیرزمین. لباس ها مستعد هجوم هستند. زمانی که در مناطق مرطوب نگهداری می شوند ، خز و چرم نیز به خوبی در زیر زمین نگهداری نمی شوند. لباس ها را در کیسه های پلاستیکی بسته بندی شده در یک ناحیه دیگر از خانه نگهداری کنید.

نگهداری وسایل الکترونیکی در زیرزمین:

اگر می خواهید دی وی دی قدیمی و یا استریو را نگه دارید، آن را در جایی غیر از زیرزمین انبار کنید. دمای بی نهایت و رطوبت می تواند موجب مشکلاتی در اجزای آن شود.

اشتباه در نگهداری فایل و کاغذهای مهم درون زیرزمین:

این اوراق مهم مانند پرونده های پزشکی، پاسپورت و گواهی تولد را در زیرزمین نگه ندارید، همین طور عکس می تواند توسط آب و رطوبت اضافی در هوا آسیب ببینند. اگر نیاز دارید برخی از موارد کاغذی را در زیرزمین نگه دارید، آن ها را در یک محفظه پلاستیکی محکم قرار دهید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

کدخبر: 408929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟