بهترین ترکیب خانگی برای ضدعفونی سطوح خانه/جایگزین شوینده های شیمیایی کنید

کارشناسان همچنین به افراد به ویژه خانواده‌هایی که دارای کودکان خردسال، افرادسالمند یا مبتلا به آلرژی و آسم هستند توصیه می‌کنند به جای استفاده از محصول‌های شیمیایی نامفید برای محیط زیست به منظور پاک و ضدعفونی کردن سطوح و وسایل مختلف می‌توانند از ترکیب آب و سرکه سفید استفاده کنند.

در زمان تمیز کردن خانه و محل کار استفاده از دستکش، ماسک، پوشاندن مو‌ها با کلاه، استفاده از کلاه و کفش پوشیده توصیه می‌شود. بهتر است برای کاهش خطر بروز آلرژی و ورود گرد وخاک به بینی در و پنجره‌ها باز شود.

در صورت ابتلا به آلرژی برای تمیز کردن خانه و محل کار از دیگران کمک بگیرید و از انجام گردگیری و پاک کردن وسایل با مواد پاک کننده شیمیایی اجتناب کنید.

مخلوط کردن مواد شیمیایی مختلف با ترکیب‌های اسید و باز هم می‌تواند سبب تولید گاز‌های مرگبار و بروز شوک آنافلاکسی و حتی مرگ ناگهانی شود به همین دلیل رعایت اقدام‌های ایمنی و خواندن دستور استفاده از محصول پاک کننده شیمیایی درصورت استفاده ضروری است.

در زمان گردگیری و پاک کردن وسایل خانه و محل کار، اجاق گاز، بخاری وسایر وسایل اشتعال زا را خاموش کنید وخوراکی‌هایی را از دسترس دورکنید تا آلوده نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 347224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟