چگونه یک اتاق خواب زیبا داشته باشیم؟

مبلمان آنتیک و وسایل مزین نیز به جذابیت و شکوه اتاق خواب می‌افزایند.اتاق خواب باید طوری طراحی شود که فقط برای خواب و استراحت باشد. اتاق‌خواب‌های بزرگ بسیار لوکس و مجلل هستند تا جائیکه فضای کافی برای نشستن، تفریح و سرگرمی Hobby و کتابخانه دارند. این اتاق خواب معمولی، با ایجاد کمی تغییر، تبدیل به یک اتاق خواب مجلل شده است.

با گچبری سقف و نقاشی‌های دستی و قاب‌ زیبای پنجره، منظره نقاشی شده زیبا روی دیوار و استفاده از برخی وسایل آنتیک، این اتاق تکمیل شده است و بسیار کامل به نظر می‌رسد. فرقی نمی‌کند که اتاق‌تان کوچک است یا بزرگ، این جزئیات هستند که اتاق را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر جلوه می‌دهند. رنگ سبز در رنگ سفید تختخواب، باعث نرم و لطیف به نظر رسیدن آن شده است.

پرده

پارچه پرده از نوع سیلک آبی نسبتاً براق است و باعث می‌شود اتاق آرام‌بخش‌تر به نظر برسد.

تابلو‌ها

عکس پُرتره روی دیوار و بشقاب‌های تزئینی که روی دیوار نصب شده‌اند، به همراه وسایل تزئینی که روی دراور قرار گرفته‌اند، در نگاه اول توجه زیادی را جلب می‌کنند.

تشک بلند

تشک (خوشخواب) بلند، باعث مجلل به نظر رسیدن تخت می‌شود. شکوه و تجمل تنها لغاتی هستند که به ذهن می‌رسند.

برای توصیف این اتاق خواب این کلمات به ذهن خطور می‌کند: انتخاب تختی به رنگ قهوه‌ای تیره با سایبان طلایی سوخته، حالتی شاهانه به آن می‌دهد. تابلوهای نقاشی شده با دست در کنار پنجره و در کنار رنگ بسیار ملایم سقف، چشم را برای لحظاتی مجذوب خود می‌کند و به همین دلیل سقف بلندتر به نظر می‌رسد.

مبلمان آنتیک و وسایل مزین نیز به جذابیت و شکوه اتاق خواب می‌افزایند. شما می‌توانید در چنین مکانی از انواع وسایل لوکس مورد علاقه‌تان استفاده کرده و زیبایی آن را دوچندان کنید. پارچه‌های باشکوه که تا سطح زمین آمده‌اند، کریستال‌های نقره‌ای و طلایی و سایر وسایل تزئینی، زیبایی و شکوه این منظره را دوچندان می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟