9 کاربرد مبتکرانه خمیرداندان در خانه +عکس

اخطار: برای تمیز کردن و برق انداختن وسایل باید از خمیردندان سفید غیرژلی استفاده کنید، زیرا ممکن است نمونه‌های ژلی موادی داشته باشند که بر خلاف هدف شما باعث خرابی وسایل بشوند.
نقره‌جات را در یک چشم بر هم زدن برق بیاندازید
آیا حلقه یا گردنبند موردعلاقه‌تان کدر شده است؟ آن را خیس کرده، با مقدار کمی خمیردندان بسابید، سپس آب بکشید و با یک پارچه خشک کنید. البته این کار نباید به یک عادت تبدیل شود، زیرا خمیردندان خاصیت سایندگی زیادی دارد.
کاربرد خمیردندان
کاری کنید که شیرآلات دوباره بدرخشند
مقداری خمیردندان را با یک اسفنج روی شیرآلات فلزی بکشید تا کثیفی‌ها را پاک کند.
کاربرد خمیردندان
لکه‌های قهوه و چای را از روی فنجان‌ها پاک کنید
وقتی لکه‌های ناخوشایند قهوه یا چای بر روی لیوان‌ها و فنجان‌ها باقی می‌مانند، می‌توانید آنها را با کمی خمیردندان پاک کنید.
کاربرد خمیردندان
لکه‌های ناشی از لوازم آرایش را پاک کنید
اگر به طور اشتباهی لکه‌ای از رژلب یا خط چشم شما بر روی کانتر آشپزخانه، آینه یا انگشتان‌تان باقی ماند، رنگ را با خمیردندان به آسانی پاک کنید.
کاربرد خمیردندان
بوی بد سیر را از دست‌های‌تان بزدایید
وقتی دستان‌تان بوی سیر یا پیاز گرفته است، کمی خمیردندان را به آنها مالیده و بشویید. این ترفند برای از بین بردن بوی ماهی هم کارساز است.
کاربرد خمیردندان
برای نصب بی‌نقص تابلو به دیوار از آن استفاده کنید
یک راه‌حل خلاقانه و جالب برای نصب تابلوها به دیوار این است که با کمی خمیردندان مشخص کنید که میخ باید به کدام قسمت پشت تابلو گیر کند. سپس تابلو را به آرامی به دیوار بچسبانید تا اثری از خمیردندان بر روی دیوار بماند. حالا در آن نقطه میخ را بکوبید و تابلو را به زیبایی آویزان کنید.
حلقه آب باقی مانده روی چوب را پاک کنید
این لکه‌های ناشی از قرار دادن لیوان آب بر روی چوب، به راحتی پاک می‌شوند. خمیری از مقدار مساوی خمیردندان و جوش شیرین درست کنید، سپس با یک پارچه نم خمیر را به آرامی بر روی لکه بکشید. شاید مجبور شوید این کار را چند بار تکرار کنید. سپس مبلمان چوبی را مانند همیشه تمیز کنید.
کاربرد خمیردندان
لکه ماژیک راپاک کنید
لکه ماژیک بر روی چوب را می‌توانید با خمیردندان از بین ببرید. مقدار کمی خمیردندان سفید را بر روی لکه بگذارید و سپس با یک پارچه یا دستمال حوله‌ای خیس آن را پاک کنید.
کاربرد خمیردندان
کفش‌های ورزشی خود را برق بیاندازید
با مسواک و خمیر دندان کفش‌های‌تان را مانند دندان‌های‌تان برق بیاندازید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کاربرد خمیردندان

کدخبر: 306055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟