طبیعت گردی لاکچری بهنام بانی +عکس و بیوگرافی

به گزارش گروه هنری رکنا، بهنام بانی متولد  ۱۱ مهر ۱۳۶۶، در دامغان است. بهنام بانی پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایشش به موسیقی می‌داند. او از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر Art داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد.

سپس در دوران نوجوانی نزد استادان مجرب همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام در ادامه از سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت؛ و در سریال زیر آسمان شهر دو اولین حضور تلویزیونی را داشت.

بهنام بانی با نخستین کنسرت خود یک رکورد جدید در بازار Store موسیقی ایران به ثبت رساند.

فروش بلیت های اولین کنسرت بهنام بانی در 15 دقیقه

تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. پس از تهران به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، متل قو، چالوس، رشت، ساری و خوی و آستارا کنسرت برگزار گردید که در تمام این کنسرت‌ها آهنگ‌های علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند آهنگ جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا شد.

بانی با انتشار عکسی از 2 سال پیش در صفحه شخصی خود نوشت: " هوای همدیگه رو، داشته باشید "دل نشکونید" و یا «قضاوت نکنید» و هنجارهای زندگی

کسی رو "مسخره نکنید" لطفاً! ............

به غصـه کسی اصلاً

نخندید و به راحتی از کسی گذر نکنید! زندگی فقط

دو روزه! "هوای دلتون داشته باشید"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 566369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟