خانم بازیگر "بازی تاج و تخت" کرونایی شد/ خطر در کمین ملکه اژدها

ایندیرا وارما یکی از بازیگران سریال "بازی‌ تاج‌وتخت" می‌گوید تست کرونای او مثبت شده است. این بازیگر که در حال حاضر در سریال "برای/همیشه" (For/Life) شبکه‌ی ABC بازی می‌کند در صفحه‌ی اینستاگرامش مثبت شدن نتیجه‌ی آزمایش کرونای خود را تأیید کرد. او می‌نویسد: "با این ویروس به رختخواب رفته‌ام و اصلاً خوشایند نیست. مراقب خودتان باشید و با نزدیکان خود مهربان بمانید."

وارما در کنار "امیلیا کلارک" در جلسات آزمایشی نمایش "مرغ دریایی" اثر "آنتون چخوف" در لندن حاضر شده است. فیلمبرداری فصل اول "برای/همیشه" اواخر ژانویه به پایان رسیده بنابراین خطری عوامل و بازیگران آن سریال را تهدید نمی‌کند. اما نمایش "مرغ دریایی" در حال حاضر متوقف شده است.

 وارما در اینستاگرامش نوشت: "بسیار متأسفم که سریال ما و بسیاری از سریال‌های دیگر در سراسر دنیا به علت شیوع کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآمده‌اند. امیدواریم که به زودی بازگردیم. ققنوس/مرغ دریایی از خاکستر برمی‌خیزد."

وارما در حالی به ویروس کرونا مبتلا می‌شود که چند روز قبل "کریستفر هیویو" یکی دیگر از بازیگران "بازی تاج‌وتخت" اعلام کرد که نتیجه‌ی آزمایش کرونای او مثبت شده است. وارما در سریال فانتزی شبکه‌ی HBO که بهار گذشته به پایان رسید نقش "الاریا سند" را بازی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟