شقایق دهقان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی سال‌های گذشته با وجود محبوبیتی که با حضور در سریال ساختمان پزشکان به دست آورد به یکباره از دنیای بازیگری فاصله گرفت.

وی که سال‌ها یکی از بازیگران پرکار سینما و مخصوصا تلویزیون بود، به یکباره به تئاتر روی آورد، بیشتر تمرکز خود را برای بازی در این عرصه گذاشته و هم اکنون نیز هیچ پروژه‌ای را به صورت جدی در دست ندارد، وی به زودی اکران فیلم سینمایی «ناگهان درخت» ساخته صفی یزدانیان را پیش رو خواهد داشت.

شقایق دهقان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص کم کار شدن خود در عرصه بازیگری طی سال‌های گذشته گفت: واقعیت دیگر از بازیگری خسته شده‌ام. یک زمانی من جوانتر بودم و حال و حوصله سر و کله زدن در کار‌ها را داشتم، اما این روز‌ها آن حال و هوا را ندارم.

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی جوانتر بودم می‌توانستم تمامی فشار‌های موجود در بازیگری را با تلاش و جوانی بیشتر پشت سر بگذارم، اما در حال حاضر تحمل این فشار‌ها برای من به شخصه به شدت سخت شده است.

بازیگر فیلم "ناگهان درخت" درباره اظهار نظری که از زبان او در فضای مجازی منتشر شده افزود: من هیچ وقت از سینما گلایه‌ای نداشته و ندارم، زیرا عمده فعالیت من همواره در تلویزیون بوده و جندان داخل مناسبات سینمایی نبوده ام. در کل کار برای من این روز‌ها خیلی سخت شده و به نوعی دیگر آبم با کسانی که دست اندرکار تولیدات سریالی هستند توی یک جوی نمی‌رود.

دهقان در خصوص آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: واقعیت امر ناگهان درخت پیمان معادی آخرین کاری است که تا به حال در آن به ایفای نقش پرداخته‌ام و هم اکنون پیشنهادی برای بازی در تلویزیون یا سینما ندارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟