خانم بازیگر: هیچ وقت نمی‌خواهم در فضای مجازی حاشیه‌ساز باشم

مریم کاویانی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون درخصوص حضور برخی هنرمندان در فضای مجازی و اظهارنظرهای غیرتخصصی گفت: فضای مجازی امروزه به یک موج تبدیل شده و متاسفانه همه می خواهند در این موج سهیم باشند. فضای مجازی امروز به مکانی برای تخیله انرژی منفی و خشم مبدل شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت فعلی در فضای مجازی، خشونت و استفاده از الفاظ رکیک و بی حرمتی در آن از هر سو بدون شک ناامید کننده و البته هشدار دهنده و خطرناک از لحاظ اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی است.

بازیگر فیلم "عروس تاریکی" نگاه خود به فضای مجازی را اینگونه تشریح کرد: به شخصه اهل این نیستم که در فضای مجازی در مورد هر چیزی نظر بدهم. من به جای حاشیه انسان ها را به دوستی، صلح و عشق به هم نوع دعوت کنم.

وی درباره دغدغه حضور مداوم در فضای مجازی توسط برخی بازیگران را نامناسب خواند و افزود: این روزها بسیاری از اتفاقات به عنوان مثال انتخاب بازیگران براساس میزان فعالیت آنها در فضای مجازی شکل می گیرد. این اتفاق ناراحت کننده است و من نمی دانم چرا باید ملاک انتخاب بازیگران تا این حد دچار تغییراتی بد شود.

کاویانی درباره حاشیه‌سازی عمدی برخی از بازیگران برای خود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: به شخصه علاقه ای به حاشیه ساز بودن در فضای مجازی نداشته و ندارم؛ اما می دانم برخی شاید بعد از فاصله گرفتن از فضای بازیگری با ایجاد یک حاشیه، دوباره به صدر اخبار بر می گردند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟