داوود میرباقری تعهدی برای کارگردانی «حضرت خدیجه» ندارد

امروز خبری مبنی بر ساخت فیلم سینمایی Movie «حضرت خدیجه» به کارگردانی داوود میرباقری با حمایت سازمان اوج در برخی از رسانه‌ها منتشر و در خبر گفته شد که قرار است محمد خزاعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته باشد و همچنین قراراست به زودی ساخت آن آغاز شود. پیرو خبر منتشر شده محمد خزاعی تهیه‌کننده سینما Cinema به ارائه توضیحاتی در گفت‌و‌گو با «صبا» پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

محمد خزاعی در پاسخ به این سوال که تولید فیلم «حضرت خدیجه» به زودی آغاز خواهد شد یا خیر؟ گفت: مذاکرات این فیلم ۳سال قبل با آقای میرباقری شکل گرفت و به مدت دو سال کارهای پژوهشی این اثر با تیم مربوطه انجام شد. پس از این کار نگارش فیلمنامه توسط داوود میرباقری صورت گرفت که در واقع نویسنده این اثر خود اوست. در حال حاضر نسخه اولیه فیلمنامه نگارش شده و در مرحله بازنویسی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: پس از بیماری داوود میرباقری و تداخل ساخت این فیلم سینمایی با سریال «سلمان فارسی» قرار شد ساخت آن کمی به تعویق بیفتد و امیدواریم تا پایان سال به یک جمع بندی نهایی برای ساخت این فیلم سینمایی برسیم.ایشان نویسنده این فیلم سینمایی هستند ولی در بحث کارگردانی فیلم «حضرت خدیجه»، اگر ساخت پروژه «سلمان فارسی» به تعویق بیفتد،داوود میرباقری کارگردانی این اثر را بر عهده خواهند گرفت ولی در غیر این صورت تعهد کارگردانی در خصوص ساخت این فیلم سینمایی قبل یا پس از پروژه «سلمان فارسی»را ندارند.

خزاعی در خصوص زمان تولید این پروژه سینمایی توضیح داد:این که چه زمانی این پروژه به تولید برسد قابل پیش بینی نیست،چون پروژه ای پروداکشن دار و سنگین است و طبیعتا با شرایطی اقتصادی جامعه که گریبانگیر سینمای ایران هم شده است به قطعیت می توانم بگویم پروژه امسال به مرحله تولید نمی رسد وبه سال آینده موکول خواهد شد، ما در حال حاضر در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستیم.

تهیه کننده «به وقت شام» در ادامه اذعان داشت: آقای میرباقری ۳تا ۴سال بر روی پروژه این اثر متمرکز شده اند و بسیار این اثر را دوست دارند.باید ببینیم آقای میر باقری می توانند کارگردانی این کار را برعهده بگیرند یا اگر گرفتار ساخت «سلمان فارسی» شدند چه کسی به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب خواهد شد.

خزاعی در خصوص قصه این فیلم سینمایی نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت:داستان این فیلم سینمایی از زمان خواب حضرت خدیجه آغازو تا زمان وفات ایشان ادامه خواهدداشت.همچنین فراز و نشیب های زندگی ایشان و قسمتی از تاریخ را روایت خواهد کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟