پیتر دینکلیج از سریال Game of Thrones خداحافظی کرد

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فصل هشتم و پایانی سریال محبوب و تحسین شده Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از شبکه HBO، طرفداران انتظار دارند که با یک پایان دراماتیک و حماسی از مجموعه تلویزیونی محبوب‌شان خداحافظی کنند. با این حال بعد از تماشای نقش آفرینی تیم بازیگری این سریال طی چندین سال به نظر وقت آن رسیده است که در کنار خداحافظی با سریال با بازیگران بازی تاج و تخت هم باید خداحافظی کنیم.

پیتر دینکلیج بازیگر Actor تیریون لنیستر بعد ایفای نقش در هشت فصل در این مجموعه، این را سریال ترک کرد. او در مصاحبه اخیرش با برنامه Vulture در رابطه با آخرین روز حضورش در سریال بازی تاج و تخت صحبت کرده است. او می‌گوید که آخرین حضورش در فیلمبرداری بعد از تجربه چندین سال اتفاقات و رویداد‌های هیجان انگیز و تاثیرگذار بسیار ناراحت کننده و نامید کننده بود زیرا بر خلاف تعداد زیادی از برنامه‌ها، نمایش‌ها و فیلم‌ها، بازی تاج و تخت با نظم خاصی تولید و توسعه پیدا کرد. مطمئنا خداحافظی و ترک نقشی که سال‌ها با آن خاطرات بسیار زیادی وجود دارد، آزار دهنده و دشوار است؛ اما دینکلیج از عوامل و المان‌هایی می‌گوید که این تجربه سخت را برای او آسان‌تر کردند:

آخرین روز کاری من و خداحافظی با سریال تاج و تخت، برای من بسیار سخت بود اما در عین حال به طرز زیبایی ترکیی از احساسات تلخ و شیرین بود. خیلی از افرادی که دوست‌شان داشتم در آن‌جا بودند. حتی زمانی که آن‌ها کاری برای انجام نداشتند در حاضر شدند که بسیار زیبا بود.

اودر ادامه می گوید که سعی خواهد کرد که همین کار را برای دیگر بازیگران سریال بازی تاج و تخت هنگامی که برای آخرین بار قرار است جلوی دوربین بروند انجام خواهد داد. دینکلیج برای جلوگیری از فاش شدن هرگونه اطلاعات از روایت فصل آخر در این مصاحبه سعی کرد تا حد توان با احتیاط از کلمات درست و دقیق استفاده کند. او در گذشته به این نکته اشاره کرده بود که تیریون یک پایان زیبا در این سریال خواهد داشت اما هیچ وقت این مسئله را فاش نکرده بود که این پایان، یک پایان تراژدیک است یا خیر. زمانی که در این مصاحبه از او پرسیده شد که تیریون چگونه بازی تاج و تخت را ترک خواهد کرد پاسخ داد:

من سعی می‌کنم که کلمه مناسب را پیدا کنم. من فکر می‌کنم او به یک پایانبندی بسیار خوبی رسید. مهم نیست که دقیقا چه باشد، حتی مرگ هم می‌تواند گزینه خوبی برای خروج او باشد.

این رسانه اشاره کرد که این به طور حتمی نمی‌تواند تاییدی بر مرگ تیریون در فصل هشتم باشد اما دینکلیج سعی داشت که مرگ کارکترش را در گزینه‌های موجود باقی نگه دارد. بعد از فاش شدن فیلنامه فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت و اطلاعات شخصی تیم بازیگران، شبکه HBO به شدت در رابطه با این موضوع و ت

کرار نشدن چنین سرنوشتی برای فصل هشتم این سریال بسیار حساس و محتاط شده است. با توجه به این که اطلاعات بسیار کمی از سرنوشت تیریون در دسترس است، طرفداران می‌توانند انتظار یک همراهی کامل و تازه را با این کارکتر در سرنوشتش داشته باشند. تا کنون چندی از بازیگران، فصل پایانی این مجموعه تلویزیونی بلند مدت را تحسین کرده‌اند و تعدادی دیگر اطلاعات خاصی از این پایانبندی در اختیار ندارند.

لازم به ذکر است که مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت، در مراسم اهدای جوایز امی توانست با عملکرد بسیار خوب خود، برنده ۹ جایزه از بخش‌های مختلف این مراسم شود که از شاخص‌ترین جوایز می‌توان به بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل سریال درام برای بازی پیتر دینکلیج اشاره کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟