حجم ویدیو: 23.69M | مدت زمان ویدیو: 00:03:31

این فرد که «مسلم نجفی» نام دارد چندی پیش با مراجعه به رسانه های محلی و ارائه مدارکی مدعی شده بود که دانشجوی مقطع دکترای عمران است و به عنوان رفتگر در شهرداری کرمانشاه فعالیت می کند که این موضوع در رسانه های محلی و کشوری بازتاب وسیعی داشت.

نجفی روز گذشته در گفت و گو با برنامه حالا خورشید شبکه سه سیما ادعا کرد که به عنوان رفتگر و متصدی خودروهای مکانیزه شهرداری منطقه هفت مشغول به فعالیت است.

وی همچنین در گفت و گو با یک روزنامه محلی مدعی شده بود که با وجود داشتن 35 مقاله علمی پژوهشی معتبر چهار سال است که کار رفتگری انجام می دهد و هر چهار ماه یک بار از شهرداری حقوق دریافت می کند.

مقامات شهرداری کرمانشاه پس از مطرح شدن این موضوع نسبت به آن واکنش نشان دادند و ضمن رد این ادعا، اعلام کردند که فرد مذکور هیچ قراردادی با شهرداری کرمانشاه ندارد.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا گفت: شخص مذکور با یکی از شرکت های خصوصی طرف قرارداد شهرداری همکاری می کند و در زمان استخدام در این شرکت نیز هیچ مدرک تحصیلی ارائه نکرده است.

«سجاد یزدانی» ، با بیان اینکه شهرداری هیچ دخالتی در جذب نیروهای شرکت های خصوصی ندارد، افزود: براساس تحقیقات انجام شده این شخص به عنوان ناظر بر کار رفتگران فعالیت دارد و تاکنون به هیچ عنوان در قالب یک رفتگر و پاکبان فعالیت نکرده است.

وی افزود: همچنین دستگاه های مکانیزه شهرداری در مالکیت شهرداری های مناطق هستند و نیروهایی که از آنها استفاده می کنند، نیروهای رسمی می باشند، از این رو فعالیت شخص مذکور به عنوان متصدی این دستگاه ها کذب محض است.

یزدانی در باره ادعای این فرد که مطرح کرده که بارها به شهرداری مراجعه داشته تا کارهای او پیگیری شود ، نیز خاطرنشان کرد: این جوان را هرگز ندیده ام و مراجعه‌ای به شهرداری منطقه هفت نداشته است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟