۲۷ آبان در کنار سینماگران به کتاب فروشی های تهران بروید و کتاب بخرید! +عکس

هنرمندان صنوف مختلف سینما Cinema نیز در این حرکت با حضور در کتابفروشی‏ها ، آخرین پنجشنبه هفته کتاب را به روز پیوند هنر Art و کتابفروشی تبدیل خواهند کرد تا همگان بدانند کتاب یکی از پایدارترین میراث‌های بشری است که حامل تمام دانش‌ها و یافته‌های انسان است.
بنیاد سینمایی فارابی نیز با گرامیداشت هفته کتاب، از اهالی سینما برای حضور در کتابفروشی‏ها و گرامیداشت دانش و فضیلت، دعوت به عمل می‏آورد تا با حضور در کتابفروشی مورد علاقه خود، به کتاب‌فروشان زحمت‌کش خسته نباشید بگویند و از دست‌اندرکاران، ناشران، نویسندگان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب ایران تقدیر کنند و سایر علاقمندان را نیز به این حرکت دعوت کنند.
به دنبال برگزاری دو دوره برنامه ویژه کتابگردی که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ به ابتکار و همت “احمد مسجد جامعی ” در کتابفروشی‌های تهران و سراسر کشور، امسال نیز سومین آیین کتابگردی با هدف پشتیبانی و حمایت از خدمتگزاران کتاب برگزار می‌شود و رونق کتاب‌فروشی‌ها به عنوان آخرین حلقه از زنجیرۀ صنعت نشر، به رونق کل نشر ایران منجر خواهد شد. امید است با تلاش همگانی حضور در کتاب‌فروشی‌ها و خرید کتاب به یکی از عادت‌های همیشگی‌مان تبدیل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

کدخبر: 229880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟