آغاز عملیات اجرایی مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس
 

به گزارش رکنا هرمزگان،عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان ، رئیس کل دادگستری استان، دادستان بندرعباس، رئیس شوراهای حل اختلاف استان ، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار بندرعباس و جمعی از مسوولان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم خاطرنشان کرد: مجتمع شورای حل اختلاف بندرعباس با زیر بنای دوهزارمتر مربع در سه طبقه احداث می شود.

صالحی همچنین تأکید کرد: این مجتمع با هدف تسهیل فرآیند رسیدگی به پرونده ها و تسریع در روند حل اختلافات مردم احداث می شود.

وی یادآور شد: این مجتمع در کوی پلیس و ابتدای محله تپه اللّه اکبر احداث می شود که نقش مهمی در تسهیل خدمت رسانی قضایی به مردم غرب بندرعباس خواهد داشت و منجر به کاهش تردد به مراکز قضایی مرکز شهر می شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با قدردانی از همکاری استاندار ، دستگاه های اجرایی و شهردار بندرعباس به منظور اجرای این پروژه یادآور شد: زمین این مجتمع از سوی شهرداری بندرعباس واگذار شده است.

علی صالحی ابراز امیدوای کرد: این پروژه در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شورای حل اختلاف استان هرمزگان قرار گیرد. فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم تأکید کرد: شهرداری باید نسبت به ایجاد فضای سبز محوطه اطراف و رفع نیازهای آتی این مجتمع، حمایت لازم را داشته باشد.

حیدری/هرمزگان

 

کدخبر: 680329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟