دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در بندرگاه مسافری کیش

به گزارش رکنا، ستوانیکم" ساسان درویشی" با اعلام این خبر گفت: مأموران پاسگاه مرزی ساحلی شهید سید نورخدا موسوی با اقدامات فنی و تخصصی، تشدید اقدامات مبارزه ای با سوداگران و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، از ورود 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر به جزیره کیش جلوگیری کردند.

وی افزود: کارکنان پاسگاه شهید سید نورخدا موسوی طی 2 عملیات موفق به کشف 4 کیلوگرم انواع موادمخدر شدند، که متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شدند.

سوداگران مرگ در کیش به دام پلیس افتاند

درویشی با تأکید بر آمادگی و هوشیاری پلیس به قاچاقچیان موادمخدر هشدار داد: سوداگران مرگ بدانند، طرح های برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و تقویت کنترل مبادی ورودی جزیره با قدرت توسط پلیس در حال انجام است و کیش برای آنها جای امنی نخواهد بود.

فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید سید نورخدا موسوی بندرگاه خاطرنشان کرد: ماموران این پاسگاه با آمادگی کامل و با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که سوداگران سودجو با توزیع و ورود موادمخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه گردشگری را آلوده سازند و از همه شهروندان درخواست داریم هرگونه مورد مشکوک را از طریق خط ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟