فرمانده نیروی زمینی ارتش: قرنطینه در پادگان‌ها به‌صورت سختگیرانه در حال انجام است

به گزارش رکنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: خودروهای استفاده‌شده برای مقابله با این ویروس مخصوص ضدعفونی بوده و مأموریت اصلی‌شان میکروب‌زدایی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: مواد موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، در مخازن این خودروها قرار داده‌شده و با یک استاندارد خاصی حرکت می‌کنند و در گستره عظیمی این خودروها را به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به نشست ‌خود با استاندار قم گفت: در این نشست مقرر شد در صورت نیاز، بیمارستانی که در قم داریم را گسترش دهیم، به این معنی که یا تعداد تخت‌های این بیمارستان را گسترش دهیم و یا مکان‌های دیگری را هم به این بیماران اختصاص دهیم.

حیدری با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین‌نفس در کنار مردم بوده و در مسیر خدمت‌رسانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: نیروهایی که تحت فرمان ولی امر مسلمین قرار دارند خود را فدایی‌های مردم دانسته و در خدمت آنان هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در پادگان‌ها یک روش خاصی را حاکم کرده‌ایم و از آن روش تبعیت می‌کنیم، تصریح کرد: قرنطینه در پادگان‌ها به‌صورت بسیار سختگیرانه در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟