سردار سلامی، سخنران مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در کرمان

به گزارش رکنا، "احمد علیرمضانی" در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پیکر شهید سپهبد سلیمانی بعد از تشییع در قم، امشب وارد کرمان می شود.

وی افزود: امشب (دوشنبه) مراسم وداع با شهیدسپهبد سلیمانی و شهیدپورجعفری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تدفین پیکر شهیدسردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و کنار قبر شهید یوسف الهی است، افزود: مراسم تشییع شهداء فردا (سه شنبه) از 7 و 30 دقیقه صبح در میدان آزادی شهر کرمان آغاز می شود و یک ساعت و نیم برنامه داریم و سخنران مراسم سردارسلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

علیرمضانی تصریح کرد: ساعت 9 فردا پیکر شهداء به سمت گلزار شهداء کرمان حرکت داده می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در ادامه بیان کرد: قرار است که مراسم سردارسلیمانی نیز محور وحدت باشد و نمی خواهیم تبدیل به گلایه شود.

وی افزود: سردار سلیمانی با شهادتش جهان اسلام و گروه های جهادی را متحد کرد و حتی اختلافات داخلی را کمرنگ کرد و باید مراسم تشییع ایشان نیز وحدت آفرین باقی بماند.

علیرمضانی با اشاره به تمهیدات ترافیکی شهر کرمان برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی بیان کرد: از ساعت 12 امروز محدوده میدان آزادی به منظور آماده سازی فضای مراسم محوری بسته خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: مراسم دعای ندبه جمعه هفته جاری (20 دی ماه) از کرمان پخش می شود که مداح این مراسم میثم مطیعی و سخنران حجت الاسلام پناهیان خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟